Vad händer behnaam?! Många som står och stampar här nu i väntan på 1.3 Är det långt kvar? Snackar vi timmar, dagar, veckor? För övrigt har jag lagt märke till det här på 1.2 romen: * Mms funkar inte (och det är väl känt) * GPS funkar inte. Inte för mig iaf?!? Varken via google maps eller navigon. Lyckas aldrig låsa en position. * BT-Headset (samtal, också känt antar jag) Men det är nog allt också! Klart den bästa rom'en out there!
Njae, då bör du nog kolla om du har "rätt" radio. MMS funkar inte för mig, men GPSen fungerar kanonfint och låser blixtsnabbt. Blåtanden kopplar snabbt och enkelt upp sig mot min BT-bilstereo. I övrigt så börjar jag bli otålig, men väntar hellre på att det ska bli bra. Jag klarar att vänta ett tag till!
mms funkar för mig när jag kör med mmsZap 2.0 ^^ sj har jag inga problem med gps och blåtand funkar hur bra som helst
Jag har 63.18.55.06JU_6.35.09.26 Finns det någon nyare menar du? Vad beträffar BT-Audio så funkar det kanon att streama till mitt headset. Men det går inte ta några samtal via headsetet (har funkat med andra rom'ar). Skulle kunna göra en full-wipe och dra in den på nytt, och se om det löser problemet. Klart man kan vänta, men man e ju som ett barn på julafton..
Hmm Du borde nog flasha om !!! *** Allt som du skriver som INTE fungerar. Fungerar för mig *** Här är länk till att ladda hem den senaste Radion.
Slå på GPS och starta om luren med GPS aktiverat, det är ett välkänt fel. Om du inte kan ta emot samtal med ditt BT-handset, kolla så du aktiverat både media audio OCH phone handset på inställningarna för den parade enheten i telefonen.
Någon gång kring mitten av juni då eller? benocharm har nog en hel del folk som stressar honom nu tror jag men förhoppningsvis kan han ignorera alla och göra sitt arbete.
Okej. Trodde det va löst i den här rom'en att man inte behövde aktivera och starta om för att få den att funka. Ang. bluetooth så är både phone och media connectad.
Jag har också problem med BT headset efter att jag kört någon "auto-kill" med Advance Task Manager, trots att jag tycker att jag valt exclude på allt jag tycker borde kunna ha med BT att göra. Efter en omstart fungerar det klockrent igen. Så länge man undviker task killers verkar med andra ord allt fungera. Jag hade också problem med MMS i början, men efter att manuellt korrigerat i APN-inställningarna (se tidigare inlägg i denna tråd) och kört MMS Zap så fungerar det klockrent, både med orginalappen och Handcent.
Är också intresserad av en lösning på detta. Har testat lite olika program men det har inte fungerat. Bluetooth-tethering är också intressant ur min synvinkel.
testa sätta på wifi tetheringen utan ha mobila nätverket igång.. o sen starta det efter man "connectat"