Jag hoppas att någon kan hjälpa mig med detta. Är inte direkt relaterat till just denna rom men känns onödigt att skapa en ny tråd så jag kör en post här istället. Jag har aldrig tidigare flashat en custom Rom till min Hero men jag tänkte göra det med denna, följer guiden som finns här på SweDroids wiki sida. Att skapa en recovery image har jag gjort utan problem och då skall man stänga av telefonen för att sedan öppna upp bootmenyn. Jag trycker som angivet på Home samt Power knapparna och HERO symbolen kommer upp. Därefter skall bootmenyn komma upp men för mig så kommer det upp en bild på en varnings triangel och bredvid den en mobil. Skulle vara väldigt tacksam om någon kunde förklara vad jag har gjort för fel och hur jag ska fixa detta. Mvh Hetairoi
Nu fick jag det att fungera, ska se hur den här fungerar då i några dagar. Kan man få längta efter en sån här ROM med OC och JIT?
Berätta sen hur batteritiden är. Om den är snabb och batteriet räcker en 3 dagar så kanske jag ska testa den med.
det är nog något fel på recovery imagen... om den blir rätt så kommer du in på rätt meny sen när du håller in power home. testa följa denna lathunde klistrad av en annan medlem tidigarare idag, gjorde min första lyckade rootning efter den.
Nej, men du kan prova MoreLocale2 från Market, något jag inte gjort själv men hört att de skall fungera till viss del. Första-intrycket är mycket positivt, särskilt efter jag installerade autokiller
Hur är det jämfört med SenseHero 2.1? Någon som kommer från den som testat denna? Om man talar allmänt för 2.1 Sense romar, är den snabb eller långsam? La in SensHero 2.1 idag och är riktigt nöjd, om denna är snabbare och stabilare tvekar jag inte på att byta dock
Slänge in denna. Allt fungerar fint än så länge. MMS fungerar i vanliga meddelande-appen efter att jag kört MMS Zap. Flyter på riktigt bra hela ROMen med.
Flyter på riktigt bra, jag har svenska på min iaf kanske inte 100% men det mesta är svenska. Saknar friend stream kanske men klockren rom.
Re: [ROM][28/04/10] BeHero+ Svenska ordboken finns och faktiskt så är i princip allt jag hunnit kika på sen jag la in den på svenska. Kan dessutom hålla med att tangentbordet är bättre än på någon annan ROM jag provat. Och till alla som frågar efter tema: Behnaam har ju utlyst en tävling för temaskapare så det är väl bara en tidsfråga innan det dyker upp något. Sent from my Hero using Tapatalk
Jag kör med denna, slängde in http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=5475283 som flyter på riktigt bra i denna ROM. Kör dock alla menyer osv på engelska (det där med svenska i operativet är inte riktigt min grej, överhuvudtaget så kan inte uttala mig om det). Mycket nöjd med ROMen i övrigt. Min GPS fungerar utan konstigheter igen och tangenbordet är snabbt, väldigt lite slöhet överlag faktiskt.
Lätt den stabilaste 2.1 Gps får kontakt snabbt, google nav funkar med brut. Browser mycket snabbare än elelinux cdma.