Hur stänger jag av 4G? Jag har testat 4g switcher från play men allt den gör är att öppna mina nätverksinställningar. Skickat från min GT-I9505G med Tapatalk 4
Fanns ganska många att välja på. Vilken ska jag ta om jag bara vill avaktivera lte? Skickat från min GT-I9505G med Tapatalk 4
Beror på vilken operatör du har, kör du med Tre så ska du slå på WCDMA only, har du någon av dom andra ska du köra med WCDMA Preferred. S4
Va skönt att det löste sig och tack för berömmet Det är bara kul och hjälpa till Är bortrest i Grekland (Kreta) så är här inne minimalt. Men tyck inte synd om mig, jag har det bra, i solen är det ca 30 grader
Där ser man Vad får ni ut för batteritid? Nu på sistone får jag jävligt bra faktiskt! Ungefär 4h skärmtid på. Jag tror att den förbättrades när Google play tjänster uppdaterades. Jag sitter på jamals version just nu men tänkte prova cool boys. Vad ger den romen för batteritid? Skickat från min GT-I9505G med Tapatalk 4
Får ut omkring 5 timmars skärm på senaste Janjan, har väldigt lite appar installerat. GPS är alltid avstängd och jag kör ljusstyrkan på auto. Trivs väldigt bra med GE's auto ljusstyrka, den är ljusare och går inte lika lågt som Samsungs när man är inomhus i svag belysning. S4
Har du testat alla GE romar? Skiljer sig batteritiden mycket från t.ex jamal janjan och cool boy? Skickat från min GT-I9505G med Tapatalk 4
Har faktiskt inte behövt prova annan GE än Janjan's, mycket nöjd med hans rom. Laddningen från idag ligger jag just nu på 4,5 timmes skärm och 25% kvar på batteriet. S4
Hur får du så mycket batteritid? Har du stängt av massa funktioner som platsåtkomst och lte? Skickat från min GT-I9505G med Tapatalk 4
Slängde in Cool boys-rommen efter att ha använt både jamals och janjans. Upplever nu sjukt dålig batteritid. Någon annan med liknande problem?
Någon som vet om touchwizkameran går att installera på google edition? Såg att någon skrev tidigare i tråden att det går men att massa funktioner saknas.
Hur är kamera-appen? Förut tyckte jag bilderna blev klart sämre med aosp romar, det va visserligen då jag hade S3