Norpan111: Startade du om någon gång? Som du kanske missat så upplevde jag samma sak som dig och det visade sig att jag behövde starta om luren ett par gånger. Edit: Kan nog bero på att jag inte ens skrivit det i den här tråden. Men det verkar vara ett ganska vanligt förekommande fenomen att det gör telefonen gott att starta om den minst en gång efter en flashning.
Någon som kan en bra lösning med tagnetbordet , jag har testat installera in HTC_IME.apk men det bara buggar sig när jag försöker använda det i alla Meddelande appsen. Om det inte funkar så vill jag gärna ha Knappsats T9 SNÄLLA Och jag använder Den ROMEN, androbin
Om ni inte testat den senaste uppdateringen Androbin_R_ så är det ett måste! Om den förra var allt man kunde drömma om så är denna tillräckligt för att man ska få en mental orgasm!! Stabil, porrigt snabb och flyter på riktigt fint! 4.71 på Linpack 31.0 Neocore Softweg benchmark CPU@691Mhz - 350
Kör den senaste (androbin r, typ) sen ett par dagar tillbaka nu. Måste säga att detta är deb bästa customeROM jag kört på min Hjälte. det är bara en sak som inte funkar för mig, och det är att jag får FC direkt vid start på tapatalk pro. Och det är ju ett Ilandsproblem som jag ser det. ;-) Helt klart en keeper! /N
Jag har haft problem med market på i stort sett alla 2.1+ rommar jag testat, detta löser det alltid för mig: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=6610908&postcount=13