Det vet jag inte, inget jag såg/läste. Det är som sagt några sidor att läsa

... men i så fall var ju allt ett misstag. Alla kan göra misstag... och då har ju eg ingen skada skett. Jag tror inte XDA medvetet försöker "tracka" på Adam. Han är stor på XDA och dom vill säkerligen ha honom där då han fixar fram riktigt bra rom.
Jag tycker Adam behöver lugna ner sig lite och inte brusa upp för småsaker. Även när det gällde OD så var han på Richard som gör DeFrost och anklagade honom för att kopiera hans "work". Blev ett jävla tjafs. Vilket inte var vettigt på något sätt då han själv tog det mesta från Cyanogen. Han blev så upprörd att han hotade med att lägga ner allt osv osv...
Det är synd att han surnar till så där emellanåt.... men han brukar lugna ner sig efter ett tag vad jag har sett
Det vore synd för alla om hans humör ska göra att han lägger av. Detta "hot" som han beskriver från XDA var inget hot utan en standard sak som har hänt många rom-tillverkare där. Han blåser upp saker lite för mycket. De flesta som fått det meddelandet har nog inte ens tagit upp det med andra utan bara diskuterat saken, visat var källan ligger, och sen är det ur världen.
Click to expand...