Faktiskt första gången jag inte kommer längre än en bootskärm. Feeyo har samma problem så det är något som han har glömt.
Jajamen, jag såg det men 1.6 finns inte där. Jag antar att han tog tillbaka den för att fixa till lite småsaker eller något!
Haha, vad märligt. Det enda jag får upp är 1.6 JIT på indexsidan. Går jag in i tråden "Stable" finns ingen 1.6 Eller så har jag bara fått för mig att det finns en stable...kanske kommer!
http://www.cronosproject.org/forum/viewtopic.php?f=21&t=53 Känns som om du har fastnat i Stable releases forumet, här är länk till Cronos "anDroid"-forum, och över alla trådar hittar du div underforum. http://www.cronosproject.org/forum/viewforum.php?f=14
Nu har jag provkört v1.6.1 och det är dessvärre inget jag kan rekommendera. Från att ha finfint språkstöd på de tidigare versionerna så har allt blivit engelska nu (trots att man får ange språk i början). Sedermera blir det nåt kaiko i telefonboken när alla mina nummer har fått en etta framför varje nummer. Det medför att jag inte kan ringa ett enda samtal (det spelar ingen roll om jag slår numret manuellt, telefonen känner ju igen att det finns någon i telefonboken med det numret, och ringer upp kontakten i telefonboken).
Jag vet inte hur det är nu när man redan har rootat, men med 2.1an har väl HTC försvårat för den initiativrike användaren, så att säga!
Det har även hänt nåt med Google Maps, Navigation fungerar inte som det gjort förut utan det är den vanliga vyn man får vid navigering.
någon som får kalendern att synca med outlook via htc sync? , funkade bra med orginalrom men med cronos 1.5.1 så synkar bara kontakter och inte kalendern.
Japp då har man fått lära sig något nytt igen : , det finns nu 3 kalendrar default i 2.1 , "My Calendar" , "Gmail" & "PC Sync" bara det som läggs i pc sync syncas vita htc sync till Outlook, så när man skapar nya taks i kalendern gäller det att lägga den i "rätt" kalender... suck PG
Ser mkt lovande ut : (saxat från here , finns ingen download länk ännu dock) Cronos Droid 1.7 by Feeyo » Tue Jun 08, 2010 8:26 pm Hi guys, As promised the stable release for 1.7! Please not that the first boot can take some time to fully boot as it is doing a lot of changing on the background. I have added a different boot splash so that when it freezes or fails you will notice right away. Cronos Droid 1.7 Full release notes: - youtube HD - Froyo Screen Tips. - a2sd + dalvik-cached to SDdisk. - Updated DalvikVM. - kernel user based overclockable. - Multi Languages. (Full Support) - Internet Sharing Wired. - Auto Load APN. - Dialer Issue Fixed. - Sim Tool Kit Added. - News & Weather. - News. - New SuperUser App. - FriendStream - Fast Cam. - navigator. - SU access (Enable USB Debugging). - Fast Market. - Google Syncing. - Calender Syncing. - dropbear - Correct bb symbolic link to busybox. - New Bootscreen. (Better view if crashed/frozen while booting). - Dailer Fix. - Auto brightness - After installation Cronos version 1.7, 160/158MB Free memory. - telephone.db's added Enjoy this release to the max!
Nämen, det där har jag missat. Det blir till att åka hem nån halvtimme tidigare imorrn och kika på det!