Jävligt snabb! tycker att den är märkbart snabbare är villain. Har någon fått in svensk ordlista? rätt jobbigt att skriva med engelsk rättning
Hade helt missat SenseHero 2.1 B3. Jag sitter på 1.6 ROM:en. Blir till att testa 2.1 B3, den har ju roligare UI än Cronos.
Jag uppmanar ALLA att byta till denna.. känns som fulländad nästintill... jag höll på bli tokig med mms apn inställningarna.. men när jag bytte till port 9201 gick de direkt (telia).. trodde av nån anledning det var 8080..
Nåt speciellt man ska tänka på när man flashar denna?! Hur är det med de två olika versionerna, är den med OC stabil än?
Hoppa OC versionen.. den vanliga känns grymt snabb med härligt flyt.. batteritiden känns ok med...det enda negativa är att det ligger lite mp3 amazon o sånt i den men det går ju plocka bort + att man får skriva in apn manuellt men jag LOVAR att den e värd det
här är en testversion, jag bytte ut apn och lagade multitouch i maps... håller på att försöka få friendstream att funka, men just nu funkar de inte, fast de finns i system/apps... där av testversion har inte tid att sitta vid det nu så ni får testa denna nu och dela med er vad funkar... feeyo tycks vara borta nu, så jag försöker få den att funka någorlunda bättre. http://www.multiupload.com/TMV5O62RK5
i den här ovan, har jag bytat ut apn från villain 5.5 och den funkade väl ok, så du kan testa och kolla om den funkar... dessutom lagade jag MT i kartorna, men det skrev jag där redan plus jag la till newsreader eller vad det heter, har för mig att den saknades i originalet...