Nice, men jag borde väl kunna använda dessa från Wikin?! Jag är lite harig nu och drar mig för att byta ROM, med de inställningar som jag har fått till funkar den så suveränt bra! Men, klart som fan att jag ska prova lite fler ROMar!
jag tror det, ville bara att någon testade om min mod funkar, är utomlands nu så jag kan inte testa själv Feeyo verkar vara borta, så jag leker lite med hans rom.
Jahopp. Nu har man använd en annan kernel för 710Mhz, funkar utmärkt! Om den gick snabbt innan är det supersnabbt nu!
ok, låter bra får testa lite senare när jag kommer hem... nu är jag i polen, nu ska jag sticka till en fest...
Någon som har prövat 1.2? Blev lite avskräckt efter att ha läst lite på forumet på xda att det är många som har problem att flasha in romen. Något med att heron inte klarar över 690 Mhz, så någon som haft problem med det? Annars prövar jag bara själv senare ikväll och rapporterar tillbaka :-)
jag har testat.. 1.2 ingen a2sd annars fungerar den perfekt för min del.. inga problem o flasha heller...
Körde precis in den utan wipe ovanpå 1.1. Fungerar klockrent och Quick System Info visar 710 Mhz. Men som Feeyo skrev så håller han på att bygga en "nerklockad" version som bör dyka upp till ikväll
Tack för snabba svar! Men om a2sd inte fungerar väntar jag nog till det kommer en fix till det. Har ju vant mig till lyxet att ha rätt många apps installerade :-P Men kanske kommer med den "nerklockade" versionen.... Hoppas :-D
Försöker detsamma, men det blir bara "black screen" efter "H E R O"-loggan dvs bakgrundsbelysningen lyser men inget händer.
Låter som samma problem andra har med att vissa Hero inte klarar av 710 Mhz. Håll koll på xda-tråden. Kommer ny närsomhelst med fungerande klockhastighet.
do'h! Stable 1.2 är ute nu... http://www.multiupload.com/2IKAT2NPRO http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=684654
Håller på och flashar nu... återkommer med resultat har väntat 5 min nu efter HERO -loggan, det är fortfarande svart. Wipeade inte innan flashning.
Noterade att skärmen kan låsas även vid start så att man får låsa upp för att se något. Longshot... EDIT: Never mind