Fick trixa lite med nätet också. Jag får inte rätt på MMS av någon anledning. Inställningar som fungerat förut fungerar inte längre.
Jo, det gick ju fint att installera. Quick System säger 710 MHz och det är trevligt. Den är snabb för att vara en 2.1-ROM
ja då är det nåt från den tidigare som ligger kvar. Wipe krävdes för mig för att det skulle funka att flasha över den gamla Cronos.
Räckte att wipa dalvik för mig när jag lade in den nya. Han skrev ju att han ändrat något med den så jag tog det som en ledtråd
Försökte flasha in den senaste stable som fanns länkad i denna tråden men fastnade bara i en "reboot-loop". Har tankat ner zip-filen två gånger och provat flasha fyra gånger med full wipe mellan försöken men det funkar inte. Får gå tillbaka till SenseHero 1.6 och fortsätta vänta på en snabb 2.1a.
Även jag har lagt in Cronos Droid Version 1.2 OC. Ska ta och testköra den här under dagen och framförallt stressa kameran samt galleriet så att de delarna får bekänna färg. Off Topic: Spelade poker i ett dunkelt rum igår och jag insåg verkligen hur mycket man saknar "blixt" när man ska fota medans en polare med sin Desire flinar brett åt mig.