Den verkar riktigt nice. Men jag gillar inte iden med att köra min Hero överklockad. Batteritiden lär ju bli lidande.
Japp, 1.3, 710 Mhz. EDIT: Av XDA att döma verkrar det dock som om flertalet har problem med att klockhastigheten sänks när telefonen inte laddas. Upplever inte problemet själv.
Med risk för att (verkligen) inte hjälpa så är det synd. Riktigt snabb. Satt dock på stock 1.5 för bara ett par dagar sen. Så allt är väl bättre än det.
På min Hjälte funkar allt hittills! Dock upplever jag ljudet vid telefonsamtal som riktigt dåligt, jag har mig själv i högtalaren och det känns skumt!
Nä, jag lovar dig att denna inte har sämre batteritid märkbart än någon annan 2.1-rom. Har provat måååånga. Tog ur min Hero ur laddaren 10:50 idag ungefär, och har 100% fortfarande efter lite FB och något sms
den har ju mest legat passiv. Sen kör jag 242Mhz när den är i viloläge. Mobilt har jag alltid igång, inget wlan aktivt. Klart detta låter extremt bra, men räkna med att det är helt okej iaf! Underklockning gör susen om man låter den vara i viloläge en del
Kör på 710 nu, men det är 245 jag är ute efter EDIT: Vet inte riktigt vad som hände men överklockningen är väck och jag lyckas inte få tillbaka den. Oavsett vad jag anger i widgeten är det 518 max som gäller.
Jag har boot loop problem med OC versionen så jag har suttit och väntat på stable. Nu verkar stable kommit men länkarna borta!? Hittar dem inte här... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=684654
Tycker till o med batteritiden på denna är bland de bästa på alla 2.1 rommarna man testat.. o jag har nog testat alla...