Jag följde denna guiden när jag rootade min lur -
http://www.techbloggen.se/blog/?p=857
Vad jag förstår så verkar "EPE54B" vara senaste Google-apps-paketet, med alla standardapplikationer som följer med i OS;et. Sen står det även under settings att Build number är "EPE54B" så jag antar att det är "Radion".
Vad gäller JiT så har jag fortfarande inte vågat pilla.. Jag är ett redigt blåbär på Mod-fronten och hade i stort sett precis rootat min lur när jag skrev inlägget som du citerar. Så jag avvaktar med JiT och inväntar lite stabilare releaser innan jag hoppar på tåget. Som det är nu fungerar det bra och jag brukar använda citatet "If it already works, don't fix it" och lite så känns det här. JiT är ju en trevlig boost, men jag är nöjd med vad luren presterar nu så jag kan lika gärna vänta lite till..
Falkinski - Tackar för det, ska testa shootme och försöka knäppa en bild nästa gång menyn blir mongo. Det blir aningen lättare att visa då, istället för att försöka beskriva med ord.
Baba330 - Jag har faktiskt fått upp den rutan vid några tillfällen och då kunde jag välja mellan både Helix1 och 2.. Så jag testade att avinstallera lite bös, såg att Helix2 verkade vara installerat två gånger på varandra (på något märkligt sätt) och testade att ta bort de versionerna som inte användes under "manage applications". Det verkar fungera hittills och jag har inte behövt starta om HelixLauncher2 än..

Click to expand...