Citat:
Telefonen fastnar på HTC loggan när jag försöker starta om den. Den vill inte starta. Jag måste flasha om romen för att få den att gå igång.
Romen ifråga är Elelinux-Gingerbread-Sense-2.3.3_update2.zip.
Citat 2:
Det är romen från 1:a inlägget, den officiella Gingerbread Sense Stock som det står. Den finns lite under den första romen med CM7. Så det borde vara rätt version.
Rensat allt, dalvik, cashen, factory restet, mm
Dessutom så får jag inte bort Busybox filerna, den säger att det ligger multipla kopior på telefonen redan. Har testat att radera filerna som ligger kvar på sd kortet, men den säger fortfarande att det ligger flera kopior kvar på telefonen.
Jag vet inte om det har med saken att göra?
Snart begär frugan skillsmässa, tillbringat en del tid framför datorn i hopp om att hitta en lösning....

Men icke då...
Problemen som jag försöker hitta en lösning på är ovanstående, kan inte starta om utan att telefonen fastnar vid HTC loggan. Då får jag flasha in romen igen via recovery för att starta telefonen.
Dessutom, när jag installerar Busybox, så får jag bara upp att det finns multipla kopior redan i telefonen och att det nog inte fungerar ordentligt.
Har wipat allt som går, partionerat sd kortet, raderat chashen, dalvik, rubbet.
Läste att man kan unroota sin telefon, vilket jag igentligen inte vill göra, men hur vet jag vilken ruu jag ska ladda ner?
Har en Desire HTC med Almoled, om det nu spelar någon roll.
Då kan jag åtminstonde roota om från scratch.
Click to expand...