Jag skulle vilja ha den där låsskärmen. Har testat lockbot, men tycker inte att allt lirar som det ska med den... Det går inte att fixa den som uppdatering till BeHero+, som du fixade blue nexus-temat till den?
A2DP fungerar dessvärre inte i denna ROM. Tillbaka till Behero+ för mig Facebook Sync fungerar utan problem dock. Tack och lov för BART-backup!
Visst är det skönt med backup har själv inte hunnit att testa så mycket ännu,som jag skrev i första posten lite av beta,skall kolla på A2DP är säkert bara någon feladressering för bluetooth. Snart är även dags för ett sommaruppehåll från allt vad datorer och telefoner heter tänkte jag lr min fru iaf mycket som skall göras hemma
Dessa eviga flickvänner/fruar som förstör för alla produktiva människor där ute. Tvingar en att välja bort datorn för att göra annat. Skandalöst!
jag kunde inte installlera/uppdatera apps via market, minnet fullt sa den. +BT problemet då. (den hittade mina peltorkåpor men inget ljud eller nåt fungerade) för övrigt, snyggt som fan! jag upplevde det lite halvsegt och laggigt till och från (kör senseHero 1.6) gillar vanilla skarpt!
Jag tittade på det tror nog det är som så att när du väljer wifi,så sköts det med automatik även om du ser ikonen för 3g i gång samtidigt. Skall kolla för säkerthets skull i logcat vad den säger.
1000 tack du är en pärla... Nej tänkte bara på min telefonräkning så att den inte blir en överraskning. Ani
Han syftade antagligen på BART (Backup and Restore Tool) för Android. En BART-backup är mer eller mindre identisk med en Nandroid-backup, som i princip är likvärdig en image av din hårddisk. En exakt kopia mao, som består av ROM, radio, recovery image, meddelanden, inställningar, kontakter, mail m.m.
Basbandsversion 63.18.55.06JU_6.35.09.26 (kan det ha kommit en ny efter den?) och ja, full wipe (tror jag) har du någon plan på bluetooth fix? jag är riktigt sugen på den här romen Tack på förhand!