63.18.55.06JU_6.35.09.26 är den senaste, ja. Exekvera nedanstående för att lösa problemet med att den klagar på att minnet är fullt. Kod: adb chown system.system /data/app
det ska jag göra, så fort bluetooth funkar som det ska måste ju kunna prata i telefonen på jobbet hehe!
Nu är rommen uppdaterad på första posten,läs även changelog. Lagt till bla launcher2 för dom som vill testa
Trevlig Rom måste jag säga ! enda som jag saknar är PC-synk den här widgeten New and Weather var kommer den ifrån finns den på market eller har den ngt annat namn? tack gillar denna Rom!
Nu är rommen uppdaterad läs changelog Apps2 fungerar grymt bra samt det moddade skrivbordet och allt är på svenska.
Är det möjligt att du kan tabort lagget när man sveper mellan homescreens. Det borde väl gå att knycka från Sense eftersom det är väl en animering som fungerar bättre än vanillas, tror jag att det är i alla fall .
Fan vad sugen jag blev på att lägga in denna då. Sluta göra så bra romar elelinux vet ju inte vilken jag ska använda.
fan va grymt! störde mig lite på ordlistan och tangentbordet innan, bara BT-buggen kvar sen åker den in
Faktum är denna awd launcher tog bort allt lagg helt grym,sedan apps2sd helt otroligt av systemets 166 mb har jag 161mb ledigt efter installation . Nu gäller det bara att fixa bt-headset buggen oxå sen helt suberb Edit : såg i adw laucnhern's settings man kan själv välja hur många skrivbord man vill ha,en annan fin funktion