Ooh ojoj skäll inte på mig sedan om du inte håller med Nä nu skall jag börja scritpa lite på lite olika verktyg som folk kan använda till romkokande och bygga uppdaterings filer i linux.
Aha jag har inte märkt nåt iofs skriver jag otroligt långsamt typ pekfingervalsen är ingen sms'are Edit:fick du till installningarna av launchern
haha okej, jag skriver minst 3000 sms i månaden. hade problem förr att hålla mig på mina 3000gratis sms från tre, nu har jag telia och 5000 gratis sms Jag har ändrat de där 3 inställningarna du skrev på första postern, eller om det var andra
Pop Hej! Hur lägger jag in ett vanligt POP e-post konto. Hittar bara till Gmail o Exchange konton Ok, Hittade det !!
Lagt om det sköts med automatik nu, när du väljer wifi då är det enbart wifi och 3G ikonen försvinner.
Testar vidare.... Hej Igen! Ett par saker som inte funkade (för mej) Kan inte installera apps, vare sej från market eller sdkortet. Laddar ner ok från market, men meddelar "app ej installerad" Samma om jag försöker från SD-kortet Kan inte synka mot outlook (enda alternativ: USB-anluten, välj om du vill kopiera filer till/från din dator, detta funkar)
Att installera apps från sdkort .då måste man alltid aktivera okända källor samma sak med alla rommar,under /meny/inställningar/program/bocka i okända källor. Har du starta om telefonen efter du gjort dina inställningar,för jag har inte märkt att det skulle vara några problem att installera apps från market, mer en sådana som inte fungerar . Synka mot outlook tror nog aldrig det fungerat med en ren Eclair, det är ett htc påfund,kanske finns något app på market för det vet ej.Den funktionen använder inte jag iaf synkar alltid mot mitt google konto,där har jag både kontakter samt kalender.