Är App2SD ett krav eller en rekomendation, har ingen EXT nu pga av strulande SD kort Funkar det om man rensar bort lite apps kanske, riktigt sugen på denna men orkar inte strula med sd kortet igen
Jo iaf den jag la in,men du får nog ta bort kontot igen sedan starta det på nytt då kommer det upp olika alt på sync iaf på den vers. som jag la in från början,men du bytte har jag för mig, bör fungera likandant . Jag kör med länk till alla mina kontakter och då får jag även med bilder osv.
Folk som inte har ext partion från början upplever bara massa strul,du avgör själv. Jag har bara provat med ext partion själv då fungerar det klockrent.
Gör en rövare och testar utan ext nu.. va ska man annars göra titta på regnet? Edit: Ja den va stabil som fan, men får inte installera något men det blir hem sen efter jobbet och skapa en EXT.. En liten synpunkt bara.. svart text på klockan kanske inte va någon höjdare.. iofs beroende på bakgrundsbild och i menyerna är den borta
Nu har jag tagit mig i kragen och lagt in din Rom Elelinux Kan bara säga vid 1:a titten efter uppstart att detta är nog det vakraste jag sett Nu käns det som verkligen kör en Linux Mobil Bra jobbat.. Nu ska jag leka lite med en och lägga in alla apps med Titanium och åter ställa alla Sms och Mms call logg med Mybackup pro. Återkommer efter detta är gjort .. Skönt med såna Eldsjälar som du ..................BRAVO .... / Pata
Jo funderade på det,får se om jag ändrar det med tiden. Edit:Skall ha något att pilla med framöver oxå ,rom byggdes inte på en dag
Lost in space.... again Clean install... Nu kommer samma problem igen. Jag vill bara köra med WiFi och inte med 3G. När jag åker hemifrån och tappar kontakten med WiFi, växlar den till 3G. Jag vill inte att det ska vara så, annars får jag en enorm teleräckning (jag har inte fri surf) Andra ROM har en "setup" som man kan stänga av mobil-network. Den funktion finns inte i denna ROM. Hur gör man ?!?! Thank you. Ani
Har lekt runt lite i denna nu, är det bara för mig den transparenta statusbaren försvinner lite lite då och då och för att få tillbaks den måste man starta om?
Hmm under meny/inställningar/trådlöst och nätverk/mobila nätverk/ se till att du inte har roaming förbockat och där kan du även välja endast 2g. Fungerar inte det menar du. ? sedan kan du via strömsparar widgeten lätt stänga av all sync ingen data trafik alls.
Min rebootar under installations grejerna där man ska skriva in googlekonto o liknande.. fast bara om jag inte pillar på telefonen så att skärmen slocknar.. EDIT: Nu verkar detta ha löst sig^^. Hur kan Pocket Empires ligga på telefonen orginal? Jag hade det på min förra installation? Jag har partionerat om mitt sdkort. kört full wipe/factoryreset i RA:s boot meny.. Alltså den översta saken undre menyn Wipe. Jag ser även ett flertal andra appar som ligger kvar!? Skumt..
Gjorde du verkligen wipe av ext oxå ? om du gjort det skulle det inte kunna vara tekniskt möjligt förusatt att din recovery meny fungerar som den skall. Vilken vers. av amon ra har du ?
Version 1.5.3.1 av RA I denna meny gjorde jag endast: --Wipe data/factory reset -Wipe --Wipe data/factory reset --Wipr Dalvik-cache --Wipe SD:ext partition --Wipe battery stats --Wipe rotate settings Är det de tre översta som menas med FULL WIPE? alltså data dalvik o sd:ext . Kommer detta påverka min installation?? Bör jag göra om min installation?