hmm, skummt. Själv får jag bara "programmet har inte installerats" oavsett om jag försöker installera intern eller externt. Behövde du trixa på nått vis?
2.2rom Hej.,., Hittar massa info om backup och rooting osv.,., men var hittar jag själva rom:en för 2.2:an? //Niclas
Du hittar den i första posten, en bit ner finns det blå text, länken som finns före den texten är själva romen.
Jag har kört in denna ROM och måste säga att det funkar kanonbra. Två saker dock: 1. Den drar enormt med batteri? 2. Jag kan varken skicka eller ta emot MMS. Har kollat att APN-inställningarna stämmer.
hej. tack för en bra rom Elelinux. Jag har ett problem som jag inte har haft med tidigare versioner. Nu med ver 2.1 vill inte telefonen alltid vakna upp när den varit i viloläge (svart skärm) utan jag behöver trycka ett antal gånger innan jag kommer till knapplåset. Någon som kan hjälpa till? 1. Vad kan tänkas vara fel och hur fixar jag till det? 2. Vad är defaultinställningarna min/max för kerneln i denna rom? (letat men inte hittat..) tack /christian
Jag har just nu minmax, ändå så drar en SÅN massa batteri:O , och får varken ngn bra bild med kameran längre eller ngt, men det som är lite viktigare är att det drar en massa batteri och inte lika snabb som förr
Så gör min också men jag har inte orkat göra något åt det än. Det är troligvis min frekvensen som är för låg. Installera SetCPU och öka den så ordnar det sig nog.
Omöjligt att få bra bild med Hero-kamera... bilderna får gröna ränder och om det inte är DIREKT solljus på det du ska fota.. så blir bilden kolsvart... Ge mig Iphone's kamera i Heron så är jag nöjd
Jag fick också ett rätt maffigt batterisug.. men det la sig efter ett par dagar av lekande med SetCPU.. Kanske bara hade tur.. den drog typ 80% på 20minuter när jag la in Romen från början.. nu håller sig batteriet i 2-3 dagar på Idle.. och 1 dag när jag spelar Snesoid/Gameboid, Angry Birds och Sänka Skepp Så vet inte riktigt vad jag gjorde.. mest att jag lekte med SetCPU
jag undrar hur man installerar dom svarta facebook och twitter widgetarna som ligger i början på tråden? Har laddat hem dom men vet inte vad jag ska göra med filena. Sedan hur man installerar olika teman? Tacksam för svar!