Flashade precis B26, och är imponerad! Verkligen en enorm skillnad mot 2.2 stock som jag körde innan, mycket snabbare och smidigare.
Och yay, Wi-Fi kopplar inte ner så fort telefonen går ner i viloläge (vad jag har märkt än så länge iaf)! Det var något av det jag störde mig på allra mest med stock (även om 2.2 åtminstone fixade så att den kopplade upp sig automatiskt igen när man väckte den).
EDIT: Och yay #2, GPS:en fungerar! Visst, det gjorde den väl innan också, men den var i praktiken oanvändbar. Kunde ofta inte få låsning ens när jag var utomhus (inomhus var det ingen idé att ens tänka tanken). Nu får jag snabbt stabil låsning med några meters precision under bar himmel, och till och med inomhus fungerar det (även om precisionen då förstås är dålig). Imponerande att mjukvara kan göra en sådan skillnad, och dåligt av ZTE att inte fixa detta själva. Dock har jag ju hört att vissa inte haft problem med GPS:en med stock-ROM heller, så ja, jag vet inte. Det har iaf jag haft, men med denna märker jag en grym förbättring.
Det enda problemet som verkar kvarstå är att det fortfarande händer att mobildata inte automatiskt återansluter när Wi-Fi har varit igång länge och sedan stängs av. Har iofs bara märkt det en gång sen jag flashade, men ändå.
Last edited: 20 sept 2011