Nu har jag suttit i någon timme och provat olika program med mera.
Jag kan bara säga WOW. Helt underbar förbättring.
Det första jag gjorde va att jag startade upp Market och klickade runt lite där samtidigt som jag installerade lite program. Här märker man en ordentlig förbättring. Allting flyter på riktigt bra. Kan lagga till tvärt ibland. Men det är inget som man igentligen tänker på.
Nästa stora överaskning är laddtiden i galleriet. Vad kan det ta? Ca en halv sekund kanske för allt att ladda. Riktigt bra. Och här märker man även av hur mjukt de går att scrolla. Stort plus
GPSen måste jag säga har förbättrats oxå. Låser hyffsat fort och är bättre än förut när det gäller Min position. Inte lika bra som när jag hade JM5 med diverse gps fixar(då va den i stort sett exakt) men om man jämnför med original så är den mycket bättre.
I quadrant så fick jag 1090 poäng vilket är en förbättring från JM5 med lagfix som jag fick 900 poäng med. Och det märks att mobilen har blivigt allmänt snabbare.
Med den här informationen så känns det olönt att berätta, men jag gör det ändå. Programen laddas fortare oxå
Allt som allt så är jag riktigt nöjd. Allting funkar som det ska och jag har inte märkt av några buggar än så länge iallafall.
Hoppas att ni andra blir lika nöjda

Click to expand...