[ROM/GUIDE] UPPDATERAS MED NY ROM INOM KORT!

Diskussion i 'Xperia X10 - ROM-filer och utveckling' startad av Nagarebozhi, 28 maj 2011.

1. Nagarebozhi

Nagarebozhi Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    665
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    Hej kära Swedroid:are! Tänkte kolla med er.

Det är juh så här att Gingerbread står runt hörnet för våra kära X10;or och då kommer alla dessa ROM:ar bli oanvändbara för oss, och nya kommer komma så känns lite onödigt att hålla järn koll på trådarna eller även att ha dom kvar! Visst kan låta de vara kvar till 2.3 är ute men är det ok med er att jag inte håller stenkoll och inte uppdaterat något?

För om vi tar som exempel FreeX10 där kommer det inte hända något innan 2.3 har kommit samma med CM7 av Jerpelea kommer det nog inte hända så mycket på hans CM7.0.3 version.

ARC kommer inte uppdateras, MIUI rom:arna kommer han förmodligen göra om sen så att De funkar igen. Men som sagt dessa versioner kommer inte funka. Så jag vill ha allas åsikter om detta

//
    Xperia84

Sent from my Sony Ericsson Xperia™ phone

2. Radioman62

Radioman62 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Absolut. Konstigt att du inte fått något svar på det i denna tråd.

För mig som är periodare och nu tittar in lite mer intensivt när det kommit en riktig uppgradering för X10, så är det en djungel med gamla grejor kvar.
    Det är väl moddar och sånt som är byggt på den nya källkoden som är intressant fr.o.m. nu?

Det kan bli lite för mycket och som dessutom inte uppdateras konsekvent. Jag förstår att det frågas om samma saker i olika trådar. Det är många inlägg och frågor om gamla guider som blandas ihop med nya guider.
    Inte så konstigt när utvecklingen går så fort, men om man inte hänger här varje dag så är det tufft att ta sig igenom trådarna och leta reda på var det mest aktuella godiset håller hus :)