Hehe, ja, jo förvissor. Men undrade mera, bygger ROMEN på SE STOCK 2.3.3 Romen? Eller bygger den på Cyanogen (hur det nu stavas) som de andra på något sätt gjort? Viktigt för mig att veta, så att den funkar som den skall vid flashning. :-)
Papas_de_Moley (PSN ID) Kommer väl vara lite Space Marine när jag listat ut hur man spelar online nu framöver ett tag
Jaså vad är det för något? Har jag inte hört något om! Addar dig imorgon Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
sorry! Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Version 5.0.0 är ute nu, jag uppdaterat tråden imorgon.. Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Har en fråga angående "newest DoomKernel for custom version". Försöker fortfarande få grepp om detta med kernel. Trodde denna byggde på SE's standard kernel? Men om man använder custom-versionen här så är det en annan?
Var tog Xloud och Bravia Engine vägen..syns ej längre och går ej att klicka i. Är dom inkluderade default nu mer?
nej man får flasha in det själv via xrecovery, jag kommer fixa tråden under dagen med all nödvändig information och filer. Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Behöver man wipe något innan man installerar v5? Eller är det bara att köra antingen custom lr stock i Xrecovery?
du kan rensa cache om du känner för det men inget som behövas. Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Bästa ROM'en hittills för SE look. Man brukar ju rensa cache och Dalvik cache men det behövs inte med wolfbreaks ROM för när du laddar in zippen så gör den en sådan rensning ändå. Någon fabriks-reset behöver man alltså heller inte göra. Dina program finns kvar som innan. (fast man har ju en Titanium backup ändå, utifall ) Jag lade in denna ROM nu i kväll och customiserade lite så jag själv styr helt över vilken governor jag vill använda.
Ingen som har någon support? Precis samma fel som när 4.0.4 kom, då behövde jag mecka med cmd kommandon i Windows SU osv Sent from my X10i using Tapatalk
Ok, ska det vara så här? Flashade in v5 av wolfbreak med Xrecovery(custom). Hade v4.04s innan. Wipade inte nån cash innan. När den var klar bootade jag om telefonen, och nu har den stått och laddat på Wolfbreak-loggan i 1h. Mätaren har nått kanske 60%. Ska det vara så här?!