Den kommer att heta 2.2g Citat från Lee på xda : Im hoping to get 2.2g sorted tomorrow night after work folks Alltså nu inatt
Skräp! Jag bara längtar! Kan man, i ADB-shell, göra en print till fil? Jag vill ha en lista på vilka program jag plockade bort i /data/app och /system/app på min nuvarande ROM och vill inte behöva göra om det när jag flashar in en ny.
Antingen kollar du dina appar med root explorer. Eller så kör du via ADB med följande kommando : adb shell mount /system och sedan adb shell ls /system/app/ Då skall du se alla system apps och kan då göra en printcreen.
Det vet jag, men hade helst haft en .txt. Kan man inte köra ls /system/app | E:\My Documents\blabla.txt ? Edit: Hittade det. Rätt kommando är: ls > Filnamn.txt
Nu är det iaf klart att nästa version kommer heta 2.3 istället Här är en del av ändringarna, men fortfarande inte helt klart! V2.3 * = Thanks to snq- Now using UpdateR scripts Re-Based on 2.29.405.2 Updated Kernel 2.6.32.15-leedroid_2.3 + Charge mod & Cam chip mod * New Busybox_v1.16.2-leedroid * New Bash 4.1.7 * Fixed Auto Brightness! All previous mods included Added Gingerbread IME Updted Android Market V2.2.6 Updated Google maps V4.7.0 Updated Gmail V2.3.2 Updated Voice Search V 2.1.0 Updated Facebook Updated Pre-installed "Market apps" Updated Gallery 3D High res
Sitter på 2.2f med en 2gb ext4 partition på mitt kingston 16 gb class 4. Nu på senaste tiden laggar telefonen as. Imorse startade den om sig själv efter blivit helt oanvändbar. Att skriva detta tar ca 1-4 s per bokstav för skriver jag för snabbt missar den sjukt många bokstäver. Har tidigare kört ext2 och då inte upplevt detta lagg. Just nu synkar den men det gjorde den inte imorse. Har samma appar, dvs inga taskkillers. Den enda skillnaden är battery mod och partitionen jämfört med tidigare jag kört leedroid. Kan det stämma? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Orättvist! Du verkar aldrig få fel trots allt du gör. Funderar att gå tillbaka till ext2 eller liknande då det känns bättre för sdkortet. Har inte läst på något men det skadar väl inte att testa antar jag.
Men jodå.... jag har visst problem ibland. Men jag kan hålla med om att jag inte har några jätteproblem. Jag brukar lösa det mesta....
fast det har han sagt nästan varje dag i en vecka. synd bara att Google maps 5 inte har hunnit släppas så att det blir inkluderat nu.
Shit nu har man fastnat i en sån där F5 loop igen, precis som när man väntade på Froyo. Nu har 2.2f flyttats till aktiverat på Leedroids Dropbox. Så nu är den förhoppningsvis på väg upp.