nej din telefon lär inte vara fakked, troligtvis så laddas inte scriptet innan du har kommit in i själva Android.
nu vet jag inte exakt hur det scriptet fungerar som du pratar om, men överklockning bör inte ha någon direkt betydelse om inte scriptet är askasst, processorn brukar köras i alla möjliga hastigheter mellan 245MHz(128MHz med vissa kernels) upp till 998MHz (eller mer med överklockning såklart) och däremellan används spänningar från 0.8x/0.9x upp till 1.3V vid dom högre hastigheterna (om jag inte minns fel

)
och om din telefon nu inte verkligen hatar lägre spänning då kommer den fungera men kanske krascha någon gång, så jag kan inte tänka mig att det exempelvis skulle vara helt svart.
dock så går även helt svart / "bricked" ofta att lösa även det, som den gången jag råkade lägga in en Nexus One kernel, då var det bara svart, men jag lyckades lösa det med att jag genom en dator pushade över en korrekt kernel
men jag föredrar överklockning/undervoltning med att byta kernel, finns oftast flera olika versioner av samma kernel.
Click to expand...