Re: [ROM] SuperHero (JIT, ADW - Performance ROM) Är tillbaka på SuperHero (1.1.0) efter en massa experimenterande med romar, den är verkligen.riktigt jävla bra! Sent from my HTC Hero using Tapatalk
SuperHero är lätt den bästa romen jag har testat med och jag har testat väldigt många. Sjukt stabil med, har inte haft en ända FC (med JIT avstängt då).
Inte provat MMS faktiskt, ärligt talat tror jag inte jag varken skickat eller fått ett MMS på väldigt länge, men det borde ju givetvis funka i vilket fall. Ingen prio för mig dock...
MMS fungerar fint för mig med hjälp av MMSZap och ändrande av APN-inställningar. Håller även med om att det är en av de absolut bästa rommarna, åtminstone till A2DP fungerar i riktiga vanilla-rommar
Fastnat för denna rom och haft den kvar i telefonen ovanligt länge. Se till att använda launcherpro. Fruktansvärt bra prestanda
Hej Min första post här nu.. kör en hero o flashade in superhero 2.0 alldeles nyss. är helt färsk på det här, men än så länge är jag nöjd förutom små grejer mobilen hänger sig ibland när trycker på home knappen för o låsa upp den får ingen kontakt med datorn via usb... tänkte lägga in en ny radio, men kommer i kontakt med mobilen via datorn, den bara laddar o inget annat hoppas nån kan hjälpa mig att få iordning på det BTW MMS funkar som det ska
Facebook fix Download: Kod: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=350035&d=1277518568 Ani
Trevlig rom, snabb och fin Har problem med dock Launcher Pro, ikonerna försvinner när startar om telefonen. Om Jag resetar Launchen till default settings kommer de tillbaka, men samma vissa sen igen. Har wipat allt, men inte formaterat om hela SD-kortet (vilken faktiskt löst en konstiga bekymmer jag fått när bytt romar tidigare). Annars verkar allt funka som det skall med romen.
hej Nu hänger den sig inte längre när man slå på den, va nog bara när den va kopplad till usb till datorn... Jag kan däremot fortfarande inte få den ihop med datorn spom en diskenhet, har ändrat i inställningar till diskenhet, men händer inget när jag sätter in usb kabeln, förutom att den bara laddar ??? nån som har tips annars är super nöjd med ROM, snabb o fungerar perfekt
ni som har problem med usb connection, testa att gå in på inställningar/anslut till pc/fråga mig om usb anslutning o bocka av det, välj sen standard anslutningstyp till diskenhet, så ska det fungera, det är en bugg som de håller på att arbeta för o fixa till ..//zacka
MMS fungerade perfekt på min hero direkt från start använder handsent sms en tll grej som stör mig att när man går in på inställningar o skräddarsy o väljer t ex teman så kommer det upp en ruta där det står: the application inställningar (process com.android.settings) has stopped unsexpectedly. please try again. vad är problemet ?
Att du är på HTC Sense-inställningar som inte finns. Ska du tex byta bakgrund långklickar du på skärmen och väljer Bakgrundsbilder istället för att gå på Skräddarsy.
Nu kanske jag ställer en enormt dum fråga. Är det saker som inte fungerar med telefonen som fungerar i orginal romen 1.5?