Har lagt in denna. Ser bra ut när telefonen är låst. När jag låser upp så blir skärmen helt svart och massa olika force close rutor kommer upp... klickar jag bort dom, så dyker dom snabbt upp igen. Kan inte göra ett skit med telefonen... men det ser bra ut när den är låst O_o
Funkar mycket bra här. Bra batteritid och snabb och stadig. Sundrik, har du wipat allt? Var också noga med att hålla telefonen i portrait-läge när du startar och gå sedan in i launchern och bocka bort att den ska vända homescreen efter läge på telefonen. Saker som inte funkar här, som funkade i stock 1.5 är tex det mesta Skämt å sido, men här är ju inte mycket Sense, så de flesta av HTC:s egna apps är bytta mot andra.
en dum fråga kanske, men finns det ap2sd på superhero2.0 ? Har köpt ett nytt minneskort o jag undrar om jag ska göra en backup på nurvarande orig kort o föra över det till det nya ?
A2SD på EXT3 funkar utan att man behöver göra något extra. Kör backup med Titanium på både app och data, så ska du kunna lägga tillbaka appsen på rätt ställe på nya kortet. Jag antar att du är medveten om att du inte kommer åt EXT-partitioner i windows, men resten på ditt gamla minneskort kan du bara kopiera in i en tillfällig mapp på datorn. Så detta borde funka: 1) Backup på appsen och kör även en nandroidbackup, givetvis 2) Kopiera in allt från kortet till datorn 2,5) Flasha in ny ROM? 3) Formatera nya minneskortet i telefonen från bootmenyn 4) Lägg tillbaka det gamla kortets filer på det nya kortet, åtminstone app-backupen. 5) Ladda ner Titanium och återställ backupen.
Detta är den absolut bästa rommen jag har testat, banne mej vad snabb den är! Och efter att ha härjat runt med root explorer och strippat den ytterligare så är den guld värd. Tyckte att det blev stor skillnad på mottagningen efter att jag ändrade nätverksläget till GSM only istället för GSM/CDMA auto som den va på.