Min stod också och tugga på quietly brilliant. Jag hade usbkabeln i och tänkte att det berodde på det. Så tog ut den, tog ut batteriet och körde en ny wipe och flasha. Då funka det som tänkt. Även om du inte har usbkabeln i testa en ny wipe och flasha.
Jag la in villain idag, enda jag inte får att funka på ena htc heron vi har här är att den ena mobilen inte syncar mot facebook alls. nån som har nån remedy på det?
Jag körde BeHero innan och jag körde ingen Wipe på ext3 och det fungerade kanon. Alla programmen var med efter flash
Villain 3.4 fungerar utmärkt...fast jag blev inte så imponerad av "temat". Tycker original känns fräschare än det här halvdana.
Ja det är ju tycke och smak. Själv tycker jag om något nytt . BeHero är en bra rom. Men det känns lite som 1.5 med lite ny saker i.
En fråga, håller på att fixa till detta på min mobil. Håller just nu på med att Flash Recovery Image. Det står i hjälptråden att man ska skriva in sdcard/Recovery-RA-HERO-v1.5.3.1.img Men när jag gör det så står det invalid image name, så jag kan inte klicka på Flash recovery image knappen
din image kanske inte heter PRECIS "Recovery-RA-HERO-v1.5.3.1.img" ? förövrigt en snabb och bra rom tillskillnad från behero
Hade också problem med det till och börja med. Visade sig sen att det funkade hur bra som helst men bara inte över WiFi... varför har jag ingen aning
ok jag får det inte att funka alls, får ett felmedelande när jag syncar. " processen com.htc.bg avslutades kommer upp
Någon som vet vart man lägger in musikfiler som man vill använda som alarm. Efter att man har delat upp sdkortet så syns inte så mycket när man kopplar den mot datorn.
Ok, hur kan man kontrollera att apps2sd verkligen fungerar då? Kan man hitta mappar på SD-kortet? Funkar det att partitionera utan att behöva flasha om/flyttar den automatiskt redan installerade apps till sd?
När jag kopplar mobilen till datorn så ser jag ingen mapp som heter media Det ända som ligger där är en map som heter footprints.