Fler 'än jag som inte går galleri att funka som det ska i landscape läget? allt blir jätte suddigt och ihop smetat, men återgår normalt när jag vänder till porträtt läget igen. Lösning på det?
Galleri rotation funkar inte i någon rom ute än så länge vad jag vet... Men du kan starta det i landscape läge så funkar det, men då blir det suddigt om du vänder det till porträtt
nån som vet hur man får mms och funka, både ta imot och skicka? har mmszap men fattar det inte riktigt :s (edit) inte helt dum i huvudet är man iallafall, fick det att funka nu
Sjukt nöjd med Villain 3.4 än så länge. Tog mod till mig å installerade det i eftermiddags. Ska köra det på sambons Hero imorgon förmiddag ^^ Det ända jag stört mig på hittills är dock galleriet, att det inte går rotera. Men men, det löser sig så småning om oxå. /Andy
Frågar här då jag har fått hjärnsläpp... När man klickar meny -> bakgrund, så får man antingen lås skärm lr startsida jag råkade klicka i det där med kom ihåg för startsida till galleriet. Hur får jag ändrat det så jag kan ta det andra alternativet? /Andy
gå in på program/hantera program/så kommer listan med dina installerade prog sen gå ner till galery och ta bort standard inställningar. Lycka till
Om nu den nya 2.1 original romen kommer,kam man uppdatera den då fast man har flashat sin hero. Tack för svar för dem som kan detta.
Klart, bara att köra tillbaka backup och sen uppdatera Fick köra factory reset så ordnat nu ang mitt ovan men försökte få det via programhanteraren å gallery men gick inte att få tillbaks.
Slängde in denna idag. Den verkar funka helt okej än så länge. Det jag däremot stör mig enormt på är i webläsaren att adressfältet alltid ligger kvar. Det ska ju försvinna när sidan laddat klart. Men det gör den inte nu. Den scrollar bara ner lite så adressfältet inte syns. Men såfort man scrollar till toppen av sidan så kommer den fram igen. Jag vill ha fram den först när jag trycker på menu knappen. Skärmen är tillräckligt liten ändå utan ett adressfält på 1cm
det är nog snarare en feature ska du se. för min del är det skönt att slippa trycka meny för att få skriva in en ny adress
Problem med SU Request!!! Hejsan! Gick in i programmet Super User Permissons efter att jag flashat in denna ROM. Visste inte vad det var för program, så klicka på det som stod efter att prg startade. Och texten försvann, minns inte vad det stod...men alla fall...nu n'är jag startar om luren får jag alltid att SU Request inte svarar. Lite störande, lösning? Flasha om ROM:en och ge fan i att öppna det nästa gång? Och om jag ska flasha om den, ska jag göra någon wipe på nån av de tre delarna? Vill helst slippa börja om med allt var apps och inställningar heter.
Ett problem till! Hur tusan får jag telefonen att starta appen Super Dial när jag trycker på telefon symbolen? Gått in i "personer" men finns inget under rensa standard att rensa. Nått tips? Lyckades att välja den för att visa missade samtal, men då fick jag upp en förfrågan vilket prog jag ville använda som standard för det. Vet att jag på modaco fick upp samma fråga första gången jag tryckte på telefon knappen, men icke nu.
Kanske fixat. Raderade Autokiller, och efter det så fick jag inte upp rutan om att programmet inte svarade längre. Antar att det var de som ställde till det.