När jag ska skaffa s-off med alpharev så står det bara "Invalid beta-key, aborting...", vad är felet?
Gå in på denna sida:AlphaRev X - Make it your phone Välj ladda ner för det os du har och sen skriv in modell, hboot och serie nummer. Du ser detta genom att starta mobilen med volym ner knappen och som vanligt. Serienummret ska vara HTXXXXXXXX om jag inte minns fel. Hoppas du fattar!
Hej! Jag förstår att det nyaste hacket här, är för att fixa S-OFF. Gott så. Hur ska jag gå tillväga efter S-OFF? Behöver man både Super1ClickRoot och unrevoked? Det står nåt om NAND-lås och att Wildfire ska använda unrevoked. Eller är det fel? Hur gjorde ni som lyckades här i tråden?
Tack för hjälpen men det går f..n inte, Skall allt skrivas i en följd eller med mellanslag eller med komma tecken?? När jag startar upp med volym ner osv så får jag följande BUZZ PVT SHIP HBOOT 1.01.0001 Microp-0622 mm.mm // Peo
Sorry guys. Såg inte den här guiden först. Verkar klockren. Tack. Nu ska jag hem och roota min Wildfire. Yay!
Serienumret du behöver finns Under Settings -> About Phone Där nånstans finns det ett "Device Serial number" som börjar på HTXXXXXXXXXXX osv. Det är det numret du behöver för att generera din beta-key. Jag tar inget som helst ansvar för om jag nu gett dig nog med rep för att hänga dig själv, eller hänga din telefon så att den dör. Var försiktig om du är osäker på vad du gör. Lycka till.
Det är ju liksom inte serie nummret som är problemet utan hur detta skall skrivas in, Vad jag förstå så skall jag skriva "" Modell och där efter hboot som i mitt fall är 1.01.0001 och sen HT nummer "" Skall detta skrivas i en följd eller med mellanslag eller skall det vara några andra tecken i mellan?? //
Bara ladda går bra Hade samma problem.. men bokstäverna har en konstig font, testa att kopiera beta key och klistra in i tex anteckningar så ser du bättre vad det är för nåt Jag misstog ett I istället för ett l
Du måste flasha in google apps också. Du hittar det på cyanogenmods hemsida. Sent from my V9 using Tapatalk