Lagom fin panik nu, gjort allt man ska och flashade nyss till CyanogenMod 7 .. Men den bara står och laddar hela tiden. Vad ska jag göra?! Testat att starta om mobilen med :/
Nu kommer jag inte ihåg vad där stod, men när jag klickade på att den skulle installera cm7 så fick jag ju upp en sådan ruta om någoting med wipe , så valde jag JA. Sen startade ju mobilen om, och sen blev den fast.
Jag skulle rekommendera att flasha in cm7. Det finns mycket inställningsmöjligheter, och den känns mer rapp. Sent from my V9 using Tapatalk
Okej, får nog bli CM7 då Får tillbaka min usb-sladd idag så jag kan S-off:a, roota, och sen flasha in CM7 i mobilen
har flashat cýanogen här med, inte prövat gpsen, men märkt att mottagningen överhuvudtaget verkar sämre, vet någon om det automatiskt flashas in en ny radio med Cyanogen? om inte finns det någon rekommenderad till 7.03an?
Jag flashade om Radio_13.55.55.24H_3.35.20.10 (vilket var den som fanns med från början) och den fixade iaf GPS:en men tycker fortfarande att wifi-signalen är sämre än med stock rom.
Jag skulle vilja roota min Wildfire S. Men är helt grön när det gäller sånt här. Har läst massa forumtrådar, hajar lite mer nu men inte allt. Har nog förstått att min fon har Gingerbread 2.3.3, kan det stämma? Har sett att man kan använda Gingerbreak. Nån som har gjort det? Om det fungerar bra och är enkelt? Tacksam för hjälp.
Vilken telefon har du? Om du har wildfire så kan du inte ha 2.3 nu om du inte har rootat. Om du ska roota så ska du skaffa Cyanogenmod 7, som gör att du får 2.3.3.
Har Wildfire S. Kollade androidversion och där stod 2.3.3 Måste man ha S-off för att kunna roota med Gingerbreak?