Madeli, jag tänkte testa AmonRa, för att uppgradera min ext3 till ext4. Men finns den som .zip som man kan flasha oldschool? (Lägga på sdkortet) ? Kollade igår men hittade bara img-filen.
Tror du måste använda .img filen för att få in amonra. Är inte helt 100 men tror knappast man kan flasha över en gammal recovery i själva recoveryn.
Huh? Alltså, vi som inte rootat med UnRevoked, vi har våran recovery på sdkortet, som vi kommer åt genom att köra "apply:update.zip" i våran recovery.
Aha, så recoveryn ligger alltså inte installerat utan bara läggs in i minnet under användning. Visste inte att man måste göra så förut
mjo.... old school Man rootade på ett annat sätt innan unrevoked kom. Jag och DreamHawk gjorde på det gamla sättet. Jag har däremot tagit steget vidare och sedan flashat in en annan recovery. DreamHawk har stannat kvar Hamnade lite off topic nu!
Värst vad du ska insulta mig hela tiden!! Det är inget fel med fake flash, jag har aldrig några problem...
Sweet, nu har jag tillbaka den gröna och fina 2.5.0.7 igen. Tack Madde, you are the man, eller woman i detta fallet
Att jag inte tagit steget ? Jooo, det har jag inte Varför försöka sig på nåt som redan fungerar? Men nu när jag har en laptop så kanske jag vågar mig på s-off och flash och allt... The modern way ^^
mjo, jag vet att du är försiktig och rädd om din Desire Jag är mer våghalsig och vill hänga med i det nya och trixa och dona och fixa och ha mig Går min Desire sönder blir jag självklart störtlessen!!! Men det är inte världens undergång. Det är ju trots allt bara en "pryl"
Det är en dyrgrip! Och nu har jag skickat alla reservlurar förrutom 1 till Love2Recycle, så jag har knappt nån i reserv :S