Bytes: S20+ 5G 12/128GB / Watch S3 Frontier

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av jollelund, 9 jan 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. jollelund

    jollelund Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2010
    Inlägg:
    1 219
    Mottagna gillanden:
    216
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Fold4

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Fold4
    Telefon 2:
    Samsung Flip4
    Telefon 3:
    Samsung S22 Ultra
    Platta:
    Samsung Tab S8
    Platta 2:
    Ipad Air
    Finns det något kul byte där ute?

    Jag är lite sugen på att testa något nytt igen och kollar därför om det är någon som har något kul byte.

    Jag har en svart S20+ i så gott som nyskick, alltid haft skal på samt original skärmskydd, aldrig tappad. Telefonen är inköpt ny utav mig i Oktober.

    Alla tillbehör finns och följer med. Original laddkabel har dock ett litet bitmärke då vi har en katt med psykiska problem.. Men det är inget fel på funktionen.

    Jag har även en S3 Frontier som jag är lite sugen på att byta ut. Den är använd dagligen i ett par år, men den har klarat sig bra utan några större repor och märken. Lite småmärken på bezelringen. Armbandet bör nog dock bytas ut då det börjar se tråkigt ut.

    Jag tänker att jag vill byta båda mot ett liknande paket med telefon samt klocka, eller telefon mot telefon, klocka mot klocka.

    Alternativt byta telefonen mot en billigare telefon plus en okej surfplatta eller Chromebook som klarar av Androidappar eller pengar emellan.

    Oneplus är främst av intresse, men inte ett måste.

    Jag finns i Lerum/Göteborg och gör endast distansaffär med betrodda medlemmar med goda omdömen eller om du saknar detta, skickar till mig först. Se min profilsida för referenser.

    [​IMG]
     
    Last edited: 10 jan 2021
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.