Säljes: ADP1

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av svanlund, 5 feb 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. svanlund

svanlund Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Min gamla trotjänare ADP1 har gått i pension och blivit ersatt av en yngre fräschare Nexus One.

Köpt från Google/Brightstar den 15 februari 2009. Jag har så klart förskingrat vissa tillbehör. Det som ingår vid köp är: Telefon, välanvänd USB-kabel samt oanvänd amerikansk laddare. Jag har dessutom ett 16GB minneskort som jag gärna skickar med.

Det enda kända felet är att enheten har en död pixel, som fanns där redan vid leverans. Denna sitter i mitten någon centimeter upp från nedre kanten av skärmen. Speciellt tydlig mot svart bakgrund då den lyser vitt. I övrigt inget fel på telefonen.

ADP1 - dvs HTC Dream, också känd som G1 - är som bekant en ganska föråldrad telefon. Mycket har hänt sedan den släpptes 2008. Jag tror att telefonen passar den som vill testa Android och kanske börja utforska programmering.

Buda gärna via PM. Jag har dålig uppfattning om värdet, så berätta vad du är villig att ge helt enkelt. Om du vill ha den skickad, uppge föreslaget totalpris med frakten inbakad.

2. mannyb

mannyb Androidpamp Moderator

Mottagna gillanden:
    778
    Operatör:
    Google Fi
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold

MINA ENHETER

Operatör:
    Google Fi
    Telefon: