Är det ingen på detta forum som har lite is i magen

?
Jag personligen kommer i alla fall först och främst vänta på Swedroids recension. Den kommer inte påverka mitt val så länge mobilen inte totalsågas. En totalsågning verkar väldigt osannolikt men jag vill gärna läsa lite mer om pro´s and hoe´s först, få lite mer kött på benen.
Därefter tänkte jag under morgondagen bege mig till en av de Teliabutiker som erbjuder i stort sett samtliga modeller på marknaden i "fungerande läge", så att man då kan inta lite riktig "pill-mode". Jag tvivlar inte på att jag skulle bli nöjd, men jag vill gärna prova produkten ifråga innan jag köper den. Det kan ju trots allt finnas något som skulle irritera mig så pass mycket att jag inte gillar den. Återigen, osannolikt, men som sagt, jag pillar gärna innan köp.
Därefter går jag hem, sätter mig vid datorn och trycker på "Pay". Har jag tur hinner den skickas imorgon, har jag mindre tur skickas den på fredag. Oavsett vad kommer jag ha mobilen i min ägo under nästa vecka, so what's the problem. Förstår tyvärr inte hetsen över att ha den nu, nu, NUUU

!! Se det så här, min telefon, om den nu kommer nästa vecka, kommer vara 3 dagar
mindre sliten än era telefoner, hehe

.
Men som sagt, fler recensioner, mobil.se, swedroid.se, sen pill imorgon när den släppts och därefter betalning. Kunde lika bra haft en Arc på väg redan nu, ligger topp-10 på Katshinglistan, men återigen, is i magen grabbar, is i magen

. That's my point of view.
Click to expand...