Tips: Samsung Galaxy Note 2 4G snart hos TRE

Diskussion i 'Galaxy Note 2 LTE' startad av GregerW, 1 nov 2012.

  1. wayfar

    wayfar Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 dec 2012
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Utmärkt - tack för infon!
     
  2. Perrko

    Perrko Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jul 2010
    Inlägg:
    47
    Mottagna gillanden:
    52

    MINA ENHETER

    Hur funkar det, spelar det nån roll vilket abonnemang som mobile:)n är konfad för? Om jag läser på en hemsida som säljer telefonen helt utan abonnemang så är den testad för tele2. Det står ju att det borde funka med annat abonnemang men dom garanterar såklart inget.
    Hemsidan för övrigt är cyberphoto.se. Hade hellre köpt därifrån och sparat dom hundralapparna det skiljer då jag redan har abonnemang hos tre. Fast jag kanske måste ändra det ändå för att få 4g?
     
  3. Cupcakes

    Cupcakes Mobilberoende Moderator

    Blev medlem:
    14 jan 2011
    Inlägg:
    14 955
    Mottagna gillanden:
    7 954
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Vilket abonnemang har du hos 3 idag och när går din bindningstid ut? :)
     
  4. Perrko

    Perrko Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jul 2010
    Inlägg:
    47
    Mottagna gillanden:
    52

    MINA ENHETER


    Oufh. Sluta ställa så svåra frågor :). Har för mig att jag har minsta abonnemanget för 49kr i månaden. När den går ut vette fasen. Får ta kontakt med dom och höra efter lite.

    Det kanske är gammalmodigt av mig att inte vilja köpa en telefon ihop med ett abonnemang? Har bara fått för mig att telefonen blir mycket dyrare i slutändan. Gillar att "äga" telefonen med en gång och kunna välja vilket abonnemang jag vill till den.
     
  5. Cupcakes

    Cupcakes Mobilberoende Moderator

    Blev medlem:
    14 jan 2011
    Inlägg:
    14 955
    Mottagna gillanden:
    7 954
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Om det blir dyrare eller inte beror på hur du ringer och vilka erbjudanden som finns för tillfället.

    Du kan t.ex få den vanliga Galaxy Note 2 (ej utan LTE) för 399kr/månad med 3Fastpris Sverige. Då får du ringa, SMSa och MMSa obegränsat. 2GB surf ingår varje månad i upp till 32Mbit/s.

    Om du ska ha någon nytta av LTE-versionen så behöver du nog ändå byta abonnemang till ett med högre surfhastigheter, då det du har (om du har 3Mini) endast har surf i upp till 1Mbit/s. Men kolla vad du har för något och återkom :)