Bytes: Samsung galaxy S

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by ruppan, Jul 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guerillerox

guerillerox Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Samsung I9000 Galaxy S 8GB Återvinn mobilen
    Du får mer pengar om du skickar in den får återanvändning 1670 för att vara exakt. Så ha det i baktanke om du säljer det för nån TS.

2. Ltn.Ripley

Ltn.Ripley Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Kanske nåt för DIG att tänka på ist? Folk som inte har lust att vänta på sina pengar i 7-8dgr försöker nog sälja sina lurar här ist, för att inte tala om extrasumman det kostar att skicka rekommenderat...har du läst deras riktlinjer överhuvudtaget? Och han kommer inte få fullt listpris med tanke på skicket hans SGS är i, el du kanske missade det också?

3. guerillerox

guerillerox Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Ta en chill pill Ripley, har provat det förrut och man får pengarna som utlovas sålänge allt står bra till med luren. Dessutom slipper man problem med oseriösa säljare som inte skickar pengar vilken kan vara risken för alla som gör affärer i Forum.

Så TS om du funderar sälja din för under 1700:- så lämna bara in den du får hem en vadderad kuvert gratis så frakten står de för, pengarna skickas sedan till ditt konto eller Paypal, snabbt och smidigt.

4. Ltn.Ripley

Ltn.Ripley Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

du har en poäng ang oseriösa säljare och faktumet att dom vill ha pengarna insatt innan dom skickar den. jag försökte absolut inte dissa ditt inlägg, då d var du som tipsade mig om just deras hemsida - men d enda dom skickar är ju ett vadderat kuvert, UTAN garanti, d.vs du får stå för "rek" summan. Frakt= 2-3dgr...Tel.insp.=1-2dgr(berorende på hur mycke de har att göra) Transaktion= 1-3bank.dgr....

Thread Status:
Not open for further replies.