Samsung Galaxy S2 från England för 4000kr (Tänkte kolla om intresse finns!?)

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av zappa79, 24 apr 2011.

  1. zappa79

    zappa79 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 aug 2010
    Inlägg:
    820
    Mottagna gillanden:
    99

    MINA ENHETER

    Halloj gott folk!

    Goda nyheter!
    Min kusin har nu bekräftat företagets existens, och gett mig godkänt att skicka pengarna till henne!

    Alla ni som fortfarande är intresserade, skicka mig ett PM snarast så vi kan komma överens hur vi ska göra!
     
  2. frosse87

    frosse87 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 sept 2009
    Inlägg:
    193
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Hur fungerar deras garanti? Är det om man hittar varan billigare i ngn annan utav deras, elgigantens, butiker då?


    Sent from my HTC Desire using Tapatalk
     
  3. Johnkan

    Johnkan Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jul 2010
    Inlägg:
    385
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    (Det "hussseein" syftar på är att det inte finns något Media Markt på Gotland)

    Ta Jönköping som exempel: Om du skulle köpa en telefon hos Elgiganten för 5290:- och dom sedan har annons på den en vecka senare får du mellanskillnaden tillbaka.

    Om dom säljer telefonen för 5290:- och du upptäcker att Media Markt i Jönköping har annons på den för 4690:- kommer du också kunna få den till samma pris på Elgiganten.

    Jag vet inte om Elgigantens räcker 30 dagar efter inköpstillfället dock, det gör den på Media Markt.

    Notera att varan måste finnas i lager hos konkurrenten, att konkurrenten måste finnas lokalt och att internetsidor inte är accepterade som argument.
     
  4. zappa79

    zappa79 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 aug 2010
    Inlägg:
    820
    Mottagna gillanden:
    99

    MINA ENHETER

    Jag bekräftar härmed att affären kommer att bli av, bara vi får ihop tillräckligt med folk!

    Vi har 3st bekräftade bokningar, vi behöver minst 7st till om det ska bli något!
     
  5. perperub

    perperub Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 mar 2011
    Inlägg:
    152
    Mottagna gillanden:
    33
    Telefon:
    Huawei P20

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Huawei P20
    Ni som beställer via zappa79 måste verkligen vara sjukt sugna då ni ger er in i en affär utan några som helst garantier på någonting, men det är ni säkert redan medvetna om. Jag hoppas givetvis att det går vägen för er! :)
     
    Last edited: 27 apr 2011
  6. Johnkan

    Johnkan Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jul 2010
    Inlägg:
    385
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    Som sagt, ska träffas innan vi gör någonting så alla kan fatta sig en uppfattning och efter det så kan vem som helst dra sig ur :)
     
  7. hussseein

    hussseein Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 aug 2010
    Inlägg:
    1 492
    Mottagna gillanden:
    34

    MINA ENHETER


    Hur menar du?
    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
     
  8. frosse87

    frosse87 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 sept 2009
    Inlägg:
    193
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Jaha :O Jag hade inte den blekaste aning om att det var så, varken på MM eller EG! Tack :)!
     
  9. frosse87

    frosse87 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 sept 2009
    Inlägg:
    193
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Han menar att det finns inga som helst säkerheter för de som köper tillsammans med honom! De kanske ska skriva ett kontrakt, vilket jag skulle ha gjort om jag var så dum att jag genomförde en så där dum affär. Skulle ALDRIG i mitt liv riskera 4000 får att spara 900 kronor! Riktigt dumt tycker jag, men det är ju upp till var och en!

    Menar inte att låta som att ni kommer bli blåsta av zappa men när det är 3 parter inblandade ska man passa sig!

    Hoppas det går bra för er alla hur som helst!