Samsung Galaxy Tab 10.1 Keyboard: Bra?

Discussion in 'Samsung' started by B3astie, Jun 5, 2012.

1. osdpanthers

osdpanthers Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Tack för inputen. Tangentbord är fortfarande inte köpt, eftersom jag fortfarande är villrådig. Batteritiden vid användning av bluetoothtangentbordet verkar vara bra, 65 timmar enligt specifikationen.

Men det jag börjar tro efter att ha läst olika recensioner är att tangentborden kan ha olika användningsområden, att bluetoothfodralet är bra om man är mycket ute och rör sig och dockan mera praktisk hemma. Kan det vara så? Jag vill i första hand använda mitt tangentbord hemma, men också kunna ta med den. Hur mobil är dockan? Kan man bära med sig den eller blir det klumpigt?

Det rabatterade bluetooth-tangentbordet hittar man här:
    http://cdon.se/hemelektronik/samsung_bluetooth_keyboard_case_galaxy_tab_8,9-15565458
    Dock är det för 8.9 som jag har.

2. B3astie

B3astie Teen Droid Medlem

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Oneplus 3

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Oneplus 3
    ROM:
    LineageOS 14.1
    Telefon 2:
    Nexus 5
    ROM:
    CM 13
    Platta:
    Samsung galaxy tab 10.1
    ROM:
    CM 10.1
    Ja det låter som bra batteritid.

Jag är ute och reser en hel del och tycker detta fodral från Belkin fungerar perfekt för 10.1: http://www.netonnet.se/art/dator/da...m/belkin-pleatedsleevefornetbook/155157.4190/

Jag har plattan i ytterfacket och tangentbordet i stora facket, det passar perfekt och är smidigt att bära med sig. Lika smidigt är det att docka i plattan i tangentbordet när jag väl behöver använda det.

Blåtandtangentbordet verkar ju vara ännu mer slimmat och kanske smidigare att bära med sig då det är inbyggt i ett fodral eller hur man ska säga. Men för min del med Belkin fodral tycker jag det är hur smidigt som helst, så det är nog inget du kommer tycka är klumpigt om du nu skulle välja det.

Last edited: Aug 3, 2012