1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Mobilabonnemang: Välj kampanj som passar dig bäst! 4 månader till halva priset eller 2 månader till halva priset och 50 GB (giltigt i 12 månader). Ingen bindningstid & fria samtal ingår i alla abonnemang.
    Stäng notis
  3. Stäng notis
  4. Unpacked-nyheter: Fold 4 | Flip 4 | Watch 5 | Buds Pro 2
    Stäng notis
  5. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis
  9. Stäng notis
  10. Stäng notis

Avslutad: Samsung Galaxy Tab S8 5G - 128GB

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av Jowee, 23 sept 2022 kl 20:33.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Jowee

Jowee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    474
    Telefon:
    Google Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 6 Pro
    Övrigt:
    Huawei Watch GT 3
    Sony WF-1000XM4
    Säljer en Samsung Galaxy Tab S8 5G - 128GB (SM-X706BIDAEUB) i färgen Pink gold. Inköpt via Samsung i slutet av augusti.
    I absolut nyskick. Har endast packat upp själva surfplattan och uppdaterat den till Android 12L (One UI 4.1.1) men insåg ganska snabbt att den är något för liten för mitt ändamål.

Den kommer komplett i sin originallåda med det som kom med vid köp, allt är orört och intakt. Även pennan är oanvänd.
    Följer även med ett skärmskydd i härdat glas från Copter, i obruten förpackning.

Pris: 5400 kr inkl. frakt

Kan även hämtas i Umeå. Annars skickas den spårbart via PostNord.
    Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls.

PXL_20220923_175629171.jpg

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.