Jaha utan koppling till telefonen, nä då går det inte. Men den är ju knappast gjord för att vara en stand alone klocka. Bör väl kunna komma appar för att sätta alarm det e ju rätt basic dock e jag osäker på om man kan göra appar till klockan som klockan kan användabutan mobilen. Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Går inte. Du måste ha en Samsung mobil av senaste årgången som "fader" åt klockan. Ladda ner nappar m.m. styrs via mobilen. Som jag skrev i ett tidigare inlägg i denna forumtråd: Samsung Gear 2 Neo och Fit fungerar BARA med senare versioner av Samsungs mobiler och surfplattor: Kompatibel med: Galaxy S5 / Galaxy Grand 2 / Galaxy Note 3 / Galaxy Note 3 Neo / Galaxy Note 2 / Galaxy S4 / Galaxy S3 / Galaxy S4 Zoom / Galaxy S4 Active / Galaxy S4 mini / Galaxy Mega 6.3 / Galaxy Mega 5.8 / Galaxy Note 10.1 (2014 Edition) / Galaxy NotePRO (12.2) / Galaxy TabPRO (12.2/10.1/8.4)l
Självklart har jag förstått att klockan endast fungerar med Samsung-mobiler, men vad är meningen med att släppa en alarm-app om man redan innan kunde sätta ett larm?
Turn by turn till gear 2 http://www.youmobile.org/blogs/entry/Samsung-Galaxy-Gear-2-gets-Turn-by-turn-Navigation-App Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk