Verkar som den har multitask-knapp istället för meny-knapp! Någonting har väl samsung lärt sig iallafall...
Är ju samma sak från folk varje gång, Vad de än skulle visa upp skulle någon whina och säga att det är skit
Jag förstår att man är besviken på S5. Men jag förstår inte varför man ska gå till iPhone för det? Det finns ju så många bra Android telefoner såsom LG G2, Nexus 5 och Sony Z1/Z2 t ex som slår både iPhone och Samsung på fingrarna.
Förstår inte hur de kan hålla fast vid en design som redan vid s4 blev totalt sågad. Är det här början på Samsungs storhetstid son mobiltillverkare. De är ju uppenbart oförmögna att komma med en värdig uppföljare till S2.
jo faktiskt, man har varit sugen på en telefon som klarar av lite vätska osv, är iofs inget stort lyft mot S4+ då den också kör S800 2GB RAM osv.
Jaja, kan ju inte säga att jag är jätteimponerad just nu. Alldeles för lik S4, hade väntat mig mer av utseendet på S5 och trodde nog att dom skulle gör det lite mer annorlunda. Å andra sidan kanske dom har något mer i bakfickan innan kvällen är slut. Intressant att den är ip67 klassad, det är ju grymt bra isf. Skickat från Tapatalk 2
Är faktiskt förvånad över att den inte kör 3gb ram? Är du helt säker på det? Verkar som att man då snålade på ram och satsade på gear klockorna istället.
Mäkta trist att alla från gs3 och framåt är så lika. Alltså även lika trista. Och detta skrivs på bästa telefon jag haft eller provat - galaxy s2.
enligt Engadget så är det samma SoC som S4+, alltså egentligen räcker 2GB gott och väl utan problem med tanke på att KitKat är mindre krävande, man bör nog vara mer förvånad över att Note 3 fick 3GB så tidigt. http://www.engadget.com/2014/02/24/samsung-galaxy-s5-preview/