Samtal bryts.

Diskussion i 'Galaxy S23 / S23+' startad av Danne-809, 3 apr 2024.

  1. cjb

    cjb Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jan 2011
    Inlägg:
    2 213
    Mottagna gillanden:
    1 128
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S23+ ; Galaxy S10e

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S23+ ; Galaxy S10e
    Har inte testat om jag har buggen, men jag vill ha för mig att jag pratat längre i telefon än 16:39 minuter vid något tillfälle.
    Det jag tänker på är om alla ni använder Samsungs egen telefon app?
    Själv kör jag googles telefon app, den finns väl förinstallerad om jag minns rätt, men annars dra ner den från play.
     
  2. Sulan_73

    Sulan_73 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2011
    Inlägg:
    242
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    Jag har Telia och har inte den buggen.
     
  3. ratscore

    ratscore Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2011
    Inlägg:
    190
    Mottagna gillanden:
    223

    MINA ENHETER

  4. mbs

    mbs Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 dec 2010
    Inlägg:
    1 481
    Mottagna gillanden:
    437

    MINA ENHETER

    Kom ju en uppdatering av Samsungs telefon app härom dagarna. Testa att uppdatera den?
    Har som sagt inte ssjälv något problem.
     
  5. Heleg

    Heleg Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 feb 2016
    Inlägg:
    3 099
    Mottagna gillanden:
    2 171
    Jag tänker inte uppdatera till OneUI 6.1 innan problemet är löst och verifierat att det fungerar som det ska i denna tråd!
     
  6. danne636

    danne636 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 maj 2024
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej jag e så trött nu på detta.. mina samtal med operatör tele 2 samt Tellusmobil bryts efter 16 min 39 sek.. första upptäckten i början av april sa tele 2 att jag skulle fabrik återställa.. vilket jag gjorde.. då försvann allt i min hemliga app.. jag blev av med allt där.. sån sorg.. men men.. sen är det jobbigt med att samtalen bryts.. man kan inte vara i telefon köer eller ännu värre när man sitter i viktiga samtal med läkare eller annat.. känns ju oseriöst.. igår ringde jag 10 gånger till samsung för att höra va dom håller på med.. till slut fick jag snacka med en kille.. han sa att denna månad skulle det komma en nya uppdatering som nog skulle avhjälpa problemet.. men innan jag ringde chatta jag med teknisk support.. och han bara skicka länk om att lämna in mob på verkstad och svara hela tiden ok va tråkigt.. ok förstår.. är det når annat jag kan göra för er i kväll.. vad är det för bemötande?? Dessutom verka han ju inte veta nåt om detta problem.. så vem ljuger.. han i tele bara för att slippa då sura toner i luren eller han som frågar om han kan göra nåt annat för en. Sjukt detta.. sen undrar jag varför samsung inte går ut i tidningen och berättar om felet.. hade en bank legat nere hade tidningen skrivit om det.. vad håller dom på med???
     
  7. wmb

    wmb Android Hedersmedlem

    Blev medlem:
    19 okt 2009
    Inlägg:
    7 483
    Mottagna gillanden:
    2 404
    Operatör:
    Halebop

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Mitt jobbnummer med tele2 bryter samtal efter 40-60 sekunder, med iPhone

    Det finns en möjlighet att det inte är samma problem utan snarare tele2 växel eller liknande

    EDIT: Stängde av möjligheten till 5G på jobbnumret, jag har det ändå inte. Då fungerade det ett samtal iaf
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 7 maj 2024
  8. drzap

    drzap Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jan 2010
    Inlägg:
    1 605
    Mottagna gillanden:
    1 150

    MINA ENHETER

    detta har hänt samsung förr. mitt företag hade samma typ av problem med 3partssamtal och teliaväxel på tele2abonnemang. löstes till slut när vi bytte telefoner. problemet fanns hos samsung mer än ett år.
     
    Last edited: 7 maj 2024
  9. Boegas

    Boegas Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 feb 2010
    Inlägg:
    898
    Mottagna gillanden:
    181
    Operatör:
    Tele 2

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele 2
    Jag har Tele2 och har inte buggen, har senaste uppdateringen och kör med Googles telefonapp.
     
  10. Idis

    Idis Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 dec 2010
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Jag har tele 2 och har buggen. Märkte det först idag när jag satt i telefonkö. Väldigt irriterande. Oacceptabelt att det tar så lång tid att fixa för Samsung. Hur som, provat det mesta inklusive att ändra till Google telefon. Men inget hjälpte. Hittade en gammal tråd om vodafone som fungerade iaf. Parkera samtalet ngr sekunder när det närmar sig Voila. Funkar
     
    AndyX och ratscore gillar detta.
  11. AndyX

    AndyX Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jan 2013
    Inlägg:
    45
    Mottagna gillanden:
    60
    Operatör:
    Tele2

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Kom en ny mjukvaruuppdateringen häromdagen, men den löste tyvärr inte problemet. Sjukt att det gått mer än en månad utan att de lyckats fixa det.
     
  12. N6290

    N6290 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2012
    Inlägg:
    3 781
    Mottagna gillanden:
    1 964

    MINA ENHETER

    Måste man se till att samtalet är parkerat precis när den magiska minut- och sekundsiffran slår in (16 min 39 sek), eller går det att parkera samtalet när som helst för att "nollställa" de 16 minuter som samtalet kan hållas vid liv?
     
  13. NiklasO

    NiklasO Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    21 maj 2010
    Inlägg:
    3 478
    Mottagna gillanden:
    1 780
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Det är bara när man ringer ut också. Ta emot samtal är inga problem. Farsan är väldigt irriterad och mycket besviken på Samsung.
     
  14. cjb

    cjb Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jan 2011
    Inlägg:
    2 213
    Mottagna gillanden:
    1 128
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S23+ ; Galaxy S10e

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S23+ ; Galaxy S10e
    Senaste uppdateringen av telefonen verkar ha löst problemet enligt andra trådar.
     
    NiklasO gillar detta.
  15. NiklasO

    NiklasO Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    21 maj 2010
    Inlägg:
    3 478
    Mottagna gillanden:
    1 780
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Spännande. Ska uppdatera farbrorns lur.
     
  16. NiklasO

    NiklasO Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    21 maj 2010
    Inlägg:
    3 478
    Mottagna gillanden:
    1 780
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Yes. Nu verkar det vara löst.
     
    osvanberg gillar detta.