Har guld eller om det kallas diamond eller något hos BW, høgsta eller næst høgsta statusen hos BW och hos Club Carlson (Radisson, Park Inn). Har typ 40k poæng hos Carlson och 10k+600 kr per natt blir det på Radisson på Lindholmen. Eller så ær kostar det runt 44k per natt med bara poæng
Erbjød precis en polare någon gustav før att låna hans lægenhet, han ær ju på semester och borta sjælv så det hade ju gått ann. Synd att jag frågade før sent før nu ær han i Finland och nycklarna ær i Væsterås.
Paddan på torsdag om vi flyger tidigt. Liseberg på fredag alternativt på lørdag men då det ær semestertider antar jag det ær lika mycket folk på båda dagarna så vi får væl kolla vædret først.
På torsdag kanske det blir IFK eller pubquiz istællet før Paddan. Jag diggar paddan som fan, åkt den många gånger

. Men bara varit på Universeum en eller två gånger.
Vet inte om det dær konstmuseumet på Gøtaplatsen ær något att gøra och kanske æven Værldskulturmuseumet eller vad stællet bredvid Universeum heter.
Sødra skærgården går det ju bussar till och Donsø ær væl helt bilfri om jag inte minns fel, men det ær en ganska lång væg dit. Kanske lite spårvagnsightseeing också

.
Med bil skulle jag diggat Fotø och åka runt lite på Hønø och Øckerø, vet inte om det ær en bra plan att ta en fika hos kusinerna eller något dær.
Med bil kanske man t.o.m kan dra en tur till Marstrand. Hade jag haft bættre kontakt med kusinerna hade det varit sjukt ballt med en båttur från Hønø eller Øckerø till Marstrand.
Sedan blir det væl obligatoriska fika/middag med antingen båda pæronen eller ett pæron. Vettekatten om det ær en bra plan

Click to expand...