Heyyyy, glömde du moi? 
Jag får nog säga som andra tjej närvarande här att jag inte var det minsta intresserad av böckerna när de var som mest hypade. Ibland såg jag ju något erbjudande om att köpa alla tre böckerna för 200:- osv, och jag funderade på att slå till i och med hypen, men tänkte att jag har redan massa böcker hemma på hyllan som väntar på att läsas. Sedan hörde jag att det var uteslutande BDSM det handlade om och det är långt ifrån min kopp te...

Vill jag läsa snusk så är det mer Jenna Jamesons "Att älska som en porrstjärna"-stilen jag gillar. Alla som har läst den vet vad jag menar...

Så då hade jag nada intresse av att läsa FSOG-böckerna. Har läst "Berättelsen om O" som nog är i samma kategori som FSOG och, njae... "Berättelsen om O" tyckte jag mest var tragisk faktiskt. När det sedan blev snack om en FSOG-film tyckte jag att okej, den ser jag väl då'rå så fattar jag varför det blev så hypat. Nu när trailers rullar på tv och recensionerna och kompisars reaktioner har kommit ut så tänker jag snarare att jag INTE vill se varken filmen eller läsa böckerna. En av mina vänner såg filmen igår och beskrev den som "helsjuk rakt igenom" och tyckte att hon ville ha pengarna tillbaka.
Så nä, jag vill inte se varken filmen eller läsa böckerna.
Min tjejkompis rekommenderade den
inte. Jag var lite nyfiken förut men inte nu efter vad kompisen sa. Jag är också lite besviken på valet av skådisar. Efter vad jag hade hört om den där Grey så tänkte jag ju mig någon i stil med Dr McSteamy, olalala, men istället är det en random snubbe som i trailern verkar vara en riktig douchebag. Nä, den filmen ser jag inte! Kanske om den rullar på tv, kanske.
Click to expand...