Sandlådan 12.0/Lussekatt – Prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden

Diskussion i 'Off Topic' startad av Facemeat, 27 dec 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. bvb

bvb Solbränd Android Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 419
    Operatör:
    Tre Telia Hallon Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre Telia Hallon Halebop
    Platta:
    Apple iPad Mini
    Övrigt:
    Chromecast x6
    Haha ni hade ju både övre och undre etaget.

Löjlig anledning till bojkott. Se det som en vanlig bortaresa, eller ska såna också bojkottas då hemmalaget får alla intäkter? :P

2. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 204

MINA ENHETER

Nja, är väl speciellt för det är just häcken. Gubbarna är ju äldre och tar gärna en bortamatch inklusive övernattning för mer tid för öl.

3. ASR

ASR Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    1 044
    Telefon:
    Galaxy S25 Edge

MINA ENHETER

Telefon:
    Galaxy S25 Edge
    Du får aldrig säga hans namn.

4. bvb

bvb Solbränd Android Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 419
    Operatör:
    Tre Telia Hallon Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre Telia Hallon Halebop
    Platta:
    Apple iPad Mini
    Övrigt:
    Chromecast x6
    Fast det vore ju som att Dif skulle bojkottat derbyt mot Bajen? Det går inte ihop liksom. Konstigt sätt att se på saken tycker jag haha

5. Ior

Ior Adult Droid Inaktiverad

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Jävla svin som skitat ner hela hotellrummet [emoji35] Rökt på rummet har han gjort också. Svartlistad!!!

6. Eos95

Eos95 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    125
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Sony Compact z5

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Sony Compact z5
    Platta:
    Nexus 7
    Info:
    (1gn)
    Övrigt:
    Microsoft surface 1,
    ditt ragg?

7. Leo83

Leo83 Android Medlem

Mottagna gillanden:
    5 540

MINA ENHETER

Hahaha [emoji23]

8. Ior

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Jag raggar inte, jag är tjej.
    Och jag syftade på gästen på hotellet jag jobbar på.

9. Psykos

Psykos Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    109

MINA ENHETER

blz it fgt

10. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 204

MINA ENHETER

Men det är ju den dagen idag. HÖHÖ.

11. cavveman

cavveman Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    236
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    OnePlus 7t Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    OnePlus 7t Pro
    OMG, du jobbar som hotellstädare :O
    Hur lång tid får ett rum ta max att få kliniskt rent oavsett hur tillstökat det är?
    Och tjejer kan visst ragga ;)

12. Leo83

Leo83 Android Medlem

Mottagna gillanden:
    5 540

MINA ENHETER

Vad är det för stereotyp, hallå det är 2015. Jämställdhet. Klart tjejer kan ragga, trust me I know (not) Hahaha

13. Ior

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Wut?
    Jomen visst är det...
    Godkänd städning: 10 minuter för enkelrum, 15 för dubbelrum.
    Klinisk städning: 20 minuter för enkelrum, 30 för dubbelrum. Toaletterna tar längst tid.
    Sanering (som vi fick göra idag): uppåt ett dygn, beroende på hur mycket rök det luktar i rummet. Dagens sanering tog dock ett par timmar bara.
    Och det är klart att tjejer kan ragga, det är bara det att jag inte ägnar mig åt sådant. Jag är tjej: jag BEHÖVER inte ragga... [emoji5] Om jag mot all förmodan någon gång skulle vilja ragga så lämnar jag över det jobbet till tjejerna (läs: tuttarna), alternativt ögonen (bruna ögon FTW [emoji13] )
    See above.

14. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 204

MINA ENHETER

Norwegian gör reklam om checka in online gå direkt till gate, precis som sas gör det. Fine tänker jag, flyger tyvärr med Norwegian. Hepp, med över en timma kvar så går det inte att checka in och eftersom jag antog att det skulle fungera tänkte jag gå direkt till gate. Precis som jag alltid gör med SAS. Tro fan det inte gick, gå till vanlig incheckning säger de. Blir ägd och får inte åka med.

Så 600 spänn brann inne pga idiotisk tekniska fel. För att komma hem i tid pga läkartid imorgon måste jag flyga sas. Så det blir ett par extra 1800 kr för ditektflyget (som är billigast och går 5h efter jag missa Norwegianflyget).
    Så min måndag (känns som söndag) har sugit mycket mer.
    Den enda turen var att jag hann en tidigare flygbuss när jag väl landat, med en minut tillgodo.

Fick inte tid att träffa polaren som också fått kräftan, förr sade man tydligen att man fått kräftan när man syftade på cancer.

15. cavveman

cavveman Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    236
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    OnePlus 7t Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    OnePlus 7t Pro
    Dang, det var inte lång tid man har på sig för städningen. Men jag antar att det går lättare ju längre man hållit på med det, rätta mig om jag har fel om det dock.

Brunögda finns det väl fler av än blåögda, så du bör ha möjlighet att se killar med bruna ögon varje minut när du är hemifrån.
    Iaf upplever jag att det finns fler brunögda personer, nästan så man tröttnar på alla brunögda och blir då paff av att se någon blåögd :P

16. Ior

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Sucks to be you [emoji13] Får du reseersättning åtminstone?

Jo man får in städrutinen rätt fort [emoji4]
    Bruna ögon är faktiskt den vanligaste ögonfärgen i världen, dock inte här uppe i norr [emoji5] Så man har det förspänt pga geografi.
    Jag tycker tvärtom: finns fler som inte har bruna ögon och alla jag möter säger alltid något om mina ögon. Förr eller senare får jag alltid höra "oj vilka vackra ögon" eller liknande. Kanske beror på att jag har så mörkbruna ögon iofs. Medelhavspåbrå FTW [emoji6] Fast långt tillbaka.

17. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 204

MINA ENHETER

lol nej.

18. Ior

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Snålt [emoji54] Kan du inte försöka klämma försäkringskassan på lite reseersättning? 1800 är ju ingen liten summa [emoji44]

19. Droid55

Droid55 Guest

@Ior@Ior Det finns väl inget tråkigare än att bli raggad på? Mycket roligare att ragga för då tänker jag att om jag raggar så väljer jag, blir jag raggad på så har han valt mig. När man går efter något man vill ha och får det... Need I say more? Fast jag gillar inte när de är lättraggade, så räcker det med tuttar eller dylikt så försvinner intresset.

Angående ögon. Nu har jag ingen favoritfärg, jag gillar alla men om jag måste välja så föredrar jag gröna. Unikt och djuriskt. Fast de flesta har ju bruna följt av blåa. Själv har man vanliga bruna ögon. Mörka som natten.

20. Ior

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Jo visst, men jag syftade på ett scenario i stil med att flera intressenter raggar på mig så att jag bara kan välja och vraka [emoji12] [emoji12] [emoji12] [emoji12] [emoji12] [emoji12] [emoji12] [emoji12] [emoji12] [emoji12] All the fun, no work necessary!
    Men visst raggar jag, är bara det att jag inte kallar det för raggning. Det låter så... Billigt. [emoji53]
    Jag kallar det flört. Du vet, spelet (som inte är helt olikt Neil Strauss' "The Game" det är faktiskt pretty much samma grej som kvinnor har kört med sedan tidens början, Neil Strauss gör det bara onödigt avancerat ) : jag är intresserad, jag är inte intresserad, jag är intresserad, flippa med håret, råka röra vid honom, le lite blygt, skratta åt hans skämt, you know what I mean... [emoji6] Brukar också driva med killen, retas och jävlas lite lagom. Alla killar som dras till mig diggar det där... De gillar när jag jävlas med dem.

Ögonfärg på mina flörtobjekt är oväsentligt. Det enda som går fetbort är grisögon och oärliga ögon. På senare år har jag också insett att om killen har sug i ögonen så betyder han TRUBBEL!
    Händer är viktigare [emoji5]

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.