Plötsligt är jag utanför Facemeats och Asciis lägenhetsdörr, dörren flyger upp och Facemeat välkomnar mig. Ser mig förvirrat omkring och ber om en kopp espresso, Facemeat rynkar på näsan och säger att han har snabbkaffe. Han försvinner ut i köket och jag går vidare in i lägenheten. Ser en kille som sitter tillbakalutad i en gamingstol och säger: Du måste vara (den beryktade

) Ascii?. Ett kort "Yes." får jag till svar. Det första jag utbrister är: Men du ser ju inte ut som ett träsktroll!? Han skruvar på sig och jag säger att han måste med till Harrys och att jag och Facemeat ska fixa ett ligg åt honom! Han börjar skratta och sen är klockan helt plötsligt 22 och vi tre befinner oss i kön utanför Harrys.
Jag smiter in utan problem med mitt falskleg (lol) och jag och Facemeat siktar in oss på varsin tjej. Wingman mode activated! En stund senare skickar jag fram Ascii som konstigt nog har dragit i sig några Falcon(!) En stund senare lämnar han med tjejen och jag och Facemeat tar en taxi bakom dom (utan att synas hehe).Vi kommer upp i trapphuset och väntar en stund utanför ytterdörren och smyger sedan in.
Ehm, ja, nu låter det en hel del, men jag och Facemeat smyger fram och ställer oss utanför sovrumsdörren. Vi tittar på varandra och flinar stolt (cringe). Jag går efter en 5 min och lägger mig på soffan, var Facemeat sov vettefan, men jag sov gött iaf haha. Han väcker mig mitt i natten och vill att jag ska smyga med han in i sovrummet och titta vem han fick med sig. Jag följer motvilligt med och Facemeat smyger fram till hennes sida och lyser i ansiktet på henne. Han springer omedelbart ur rummet och försöker hålla sig för skratt, jag blir helt stel och frågar vad fan det var som var så roligt. DET ÄR
@Rebecka!! gapskrattar han fram. Jag börjar också gapskratta, vi skrattar så hårt så vi var tvungna till att gå på utsidan för att inte väcka "Kärleksparet"
![[IMG]](proxy.php?image=http%3A%2F%2Femoji.tapatalk-cdn.com%2Femoji16.png&hash=cfd4edb5d7992c8da729c82841068000)
Undrar vem som vaknar först och hur reaktionen var hahahaha
Sitter och skrattar rätt hårt nu när jag skriver detta hahahahha
Behöver du en wingman,
@Ascii, så vet du var du har mig!

Click to expand...