Ja det tycker jag.
Vi har haft mycket roligt tillsammans med det, Mario Kart, Super Mario, Mario Party, Mario Maker, Splatoon och Pokéen Tournament har ju gått en del. Sen har jag plöjt Zelda spelen, till viss del med grabben men såklart har jag haft en egen "Save" också.
Jag kommer inte låta mina barn spela för grova spel för tidigt. Då har det passat oss.
Nu har dock grabben visst intresse för lite annat, Fifa till exempel och det finns ju tyvärr inte, liksom inget annat EA spel.
Som lättsamt tidsfördriv själv, och som ett av andra att samlas kring och ha roligt tillsammans så visst.
Men det kräver nog att man också uppskattar de titlar som finns och sättet det hela presenteras på, familjärt och städat.
Köp ett begagnat vetja, du kommer garanterat få tillräckligt kul.
Jag väntar på mer nyheter om det som kallas för NX, men jag tror nog att det på något sätt kommer att ordnas med ytterligare ett sätt att spel mer än Minecraft på datorn, sen om det blir konsol eller PC får ge sig under hösten.
Meh vad det än blir så kommer jag att skaffa NX när det släpps, för mig så har liksom Nintendo något som ingen annan levererar. Mitt första Nintendo var en sådan här.
![[IMG]](proxy.php?image=https%3A%2F%2Fcdn02.nintendo-europe.com%2Fmedia%2Fimages%2Fmigration%2Fiwata%2Finterview_content%2Fia_gamewatch_slide_12.jpg&hash=88b8c171bd0acb7d0b70b07ac1def4cf)
Click to expand...