Försöker äta nyttigt men jag skulle inte påstå att jag äter jättenyttigt. Åt en bit systerkaka idag exempelvis (vilket jag åt två bitar av igår samt förrgår, nu är den slut dock). Inte länge sedan jag åt Japp också osv. Fast jag försöker minska på onyttigheterna.
Promenera med musik i öronen är underbart men jag får alltid dåligt samvete om jag inte tar med hunden men problemet är att han går långsamt. Jag brukar "dra med honom" när jag går med honom men det känns fel eftersom han börjar bli gammal. Försöker låta han bestämma takten. Han kan absolut börja springa och galoppera men jag går liksom i rask takt oavbrutet en längre sträcka.
Inte jag heller. Tycker iofs pizza är gott men inte om det blir för ofta. Jag är mest besatt av Hellmann's majonnäs. Ska ha det på precis allt typ. Pappa brukar sitta och skaka på huvudet när han ser att jag lägger det på precis allt jag äter.
Brukar köpa
Grandiosa X-tra Allt Kebab eller
ICAs Kebab som också innehåller "mer av allt". Favoriten är väl kebab men har verkligen fastnat för vegetariskt typ mozzarella (kommer inte på nått märke nu) och ICAs Vegetale. Brukar ha lite Hellmann's majonnäs på den vegetariska pizzan.

Inte smakat. Inte så sugen på smaka heller när det står Paolo.
Låter gott. Tror inte jag smakat just den. Säkert smakat nån annan pizza från Pizza Tradizionale dock.
Såna thaiboxar brukar vara goda. Jag suger på göra klibbigt ris men när man köper dessa thaiboxar och kör i mikron blir riset altid perfekt.
Cevapcici är inget jag gillar. Så kompakt.
Click to expand...