Det är väl jättebra om det finns föräldrar som vet att de inte kan hantera alkohol och därför förespråkar en vit högtid. Fast även dricka med måtta är liksom inget som uppskattas av barn och enligt mig är högtiderna till för barnen - om barnen medverkar. Vad vuxna gör ensamma på högtider bryr jag mig inte om. Jag önskar alla barn fick uppleva magi och idyll under högtider.
Jag har provat men det är betydligt mer avancerat. Ska försöka sätta mig in i det mer nån dag när jag har ork, tid och lust.
Om du är intresserad av e-handel så är OpenCart ganska trevligt faktiskt.
Du jämför äpplen med päron.
WordPress är i grunden ett bloggverktyg men idag är det utvecklat för att driva i princip vad som helst (bloggar, hemsidor, e-handel, portfolio osv.). XenForo är en mjukvara för forum precis som phpBB. Mao bör man isåfall jämföra XenForo med phpBB.
Värt att tillägga är att XenForo kostar pengar. WordPress är gratis/open source och det är phpBB också. Använde själv phpBB på ett forum jag skapade. Att pröjsa för XenForo gör man bara om man driver något redan stort som typ Swedroid.
Gammeldags? WordPress driver 28% av Internet, stora företag som tror det var Sony använder WordPress. WordPress är långt ifrån gammeldags, det utvecklas hela tiden och tack vare det stora intresset finns det en uppsjö av tillägg, teman etc. Nyckeln till WordPress framgång har onekligen varit dess användarvänlighet och att mycket är gratis. WordPress gjorde det möjligt för vanliga Svenssons att sätta upp proffsiga hemsidor utan större förkunskaper. WYSIWYG.
Ok, ska kolla.

Click to expand...