Jag, precis som så många andra, har felanmält Tele2s oförmåga att leverera den tjänst de sålt, och de skulle kolla upp och återkomma.
Tyvärr får jag ett ickesvar.
Det är bara en bekräftelse på att de inte kan leverera den produkt de tar betalt för.
Hej
Surfexplosionen har varit enorm under se senaste månaderna. Detta beror på att användandet av smartphones och applikationer har överträffat alla operatörers förväntningar. Vår kapacitet har inte hängt med denna kraftiga ökning och vi är medvetna om att vårt 3G-nät har blivit hårt belastat under den senaste tiden på vissa platser. Vi har redan förstärkt viktiga knutpunkter i nätet som hanterar mycket trafik och det förstärkningsarbetet fortsätter kontinuerligt, först och främst i Stockholm, Göteborg och Malmö.
I förra veckan tog vi även beslut inom ramarna för Sunab, som är vårt gemensamma nätbolag med Telia, att ta ytterligare ett kraftgrepp kring vårt gemensamma 3G-nät för att ge våra kunder en ännu bättre surfupplevelse. På
Tele2 - Kundservice - Vårt nät kan du som kund hålla dig uppdaterad på våra utbyggnadsplaner.
Med vänliga hälsningar
Tele2
Mitt tips till er alla som upplever problem är att bråka bråka och bråka med dem tills ni får rabatt på tjänsten. 3Gt fungerar trots allt, även om den ligger på knappa 10% av utlovad kapacitet.
Click to expand...