@R3b0rn Senaste nytt om min telefon [emoji23]
I Tisdags (28/1), så tröttnade jag att vänta på
Comviq, så jag ringde Postnord, och bad dom lägga på en rem. Gissa vad dom säger? "Ärendet är avslutat 22/1, och godset återsänt till avsändaren".
Då ringde jag
Comviq, och frågade vad f*n dom håller på med. Då fick jag höra, att avdelningen som hanterar det, Kundrelationer, kommer att kontakta mig Torsdag 30/1 (alltså idag) med ny information.
Dom ringde såklart inte idag, så jag ringde kundtjänst. Igen. Och efter att ha fått vänta 10 minuter medans "Marie" kontaktade lagret, så visar det sig att min telefon HAR kommit till dom. Men inte till lagret, utan till en
Tele2-butik i Kalmar [emoji23]
Så, ni skulle både Marie och lagret lägga lite press på "Kundrelationer". Jag fick även deras epost, så ikväll är det Robert som hör av sig

Click to expand...